tirsdag 9. september 2008

Bubblemaniacs










Et lite innblikk i KNAKK! 1) Paraply må til når man skal filme såpebobler. 2) Klart til filming. Folk både høyt og lavt. 3-9) Etter filminga gikk vi amok med såpeboblemaskinen.

Såpebobler er gøy. Spesielt når man lager film til en knallbra forestilling med de mest engasjerte, arbeidsomme og flinke studentene i hele Trondheim. Eller. Arbeidsomme i forhold til Studentersamfundet. Utdannelsen står vel litt på vent for de fleste. Men vi har snart premiere! To uker.

Dataen min har forresten blitt frisk igjen. Av seg selv. Hurra!

God tirsdag!

23 kommentarer:

Maria Helene Nilsen sa...

Så spennende det ser ut - og ikke minst morsomt! Hurra for pc'n din som er blitt frisk : D

Anonym sa...

Ååd, det så morsomt ut, såpebobler er gøy!

Kristina sa...

Nå er det en stund siden jeg har vært på bloggen din, men skal begynne å følge med igjen nå! ;)

Anonym sa...

jeg vil på såpeboblefest

Anonym sa...

Såpebobbler er utrulig morsomme!:)Bildene dine var som vanlig helt fantastiske;)

Jeanette sa...

Så fine bilder!! Bobler er morsomt ;D

Anonym sa...

Utrolig kule bilder!

Regine sa...

Herlige bilder, Ingrid!!

Camilla Didriksen sa...

Så utrolig gøy :) Jeg elsker såpebobler! De er fiiiine.

Anonym sa...

Såpebobler er det fineeste jeg vet om!

Karoline sa...

For noen herlige bilder! Så spennende ut! <3

Christine R sa...

Elsket bildene! Det så gøy ut.

Anonym sa...

Bobler!♥

Marie rocks my socks sa...

BOBLER!!!<3
Fin paraply og!

Hilde N sa...

Åh, så kule bilder!!!

Regine sa...

No har du hatt ein lang pause - savner dine poster!! håper du har det bra!

Anonym sa...

Ingrid, nå må du blogge mer da! :) Jeg er inne hver dag og sjekker for å se hva morsomme ting du bedriver, men ingen post å se :( He he... Håper det går bra med deg og at du ikke er helt overrumplet av alt du har på gang :) Savner deg!

Hilde Christina sa...

Fine bilder!! Første besøket mitt i dag, du har en kjempeunik og bra blogg :) :)

Ariella sa...

Å, det ser så gøy ut med såpebobler... virker som en fantastisk kveld!

Anonym sa...

saaaaapebobler:D
i miss that..
morsomt aa lese bloggen din Ingrid, er nok ikke flink nok til aa kommentere dessverre..
men underholdende lesning.

Camilla Didriksen sa...

Hvor er du blitt av, Ingrid? :)

Christer sa...

Ojojoj, for en positiv fargeklatt av en blogg! Jeg havnet her mer eller mindre tilfeldig, og for en fin tilfeldighet det var. :) Først så jeg mest såpebobler, men så leste jeg at det var KNAKK, og den var jeg faktisk på. Herlig absurdisme, og bra folk. Fortsett den fine bloggingen! Hilsen en som snart skal se en Julesnapper.

astrid sa...

Du har blitt tagget i bloggen min! Check it out :) Synes det er på tide at du begynner å blogge igjen.