torsdag 4. september 2008

Nowhere [wo]man




Termokoppshopping resulterte i en prikkete kjole - og nada termokopp. Kjole - hm, skjerf - a&c, smykke - gammelt, strømpis - lindex, sko - mammas gamle, bag - loppis. Beklager rotete gang.

Endelig! Jeg har ikke hatt et ønske om å være så fraværende. Jeg har rett og slett ikke kommet meg inn på blogspot fra min egen pc. Den nekter plent! Så nå sitter jeg på Studentersamfundet og sniker til meg noen minutter internett for å gi dere et livstegn.

Hverdagen er svært aktiv. Jeg er som sagt tidligere produsent på teaterstykket KNAKK!, som har premiere på Samfundet 24.september. Vi er nesten 30 engasjerte studenter som jobber på, med scenografi, kostymer, skuespill og musikk, og jeg tror det hele blir veldig bra. Etterhvert som jeg får tatt bilder fra prøvene, skal jeg gi dere en realt knakkelerende oppdatering.

Oppi moroa forsøker jeg å studere, trene, være huslig, sosialisere, spise sunt og strikke. Noe lykkes mer enn annet. Men jeg har begynt på en sokk. Hurra! Skulle ønske døgnet hadde 48 timer. Minst.

En billedlig oppsummering fra de siste ukene:

Jeg har kledd meg for å studere og for å være på Samfundet.


Jeg har trikset med neglelakk midt i kontortiden!


Jeg har tilbrakt tid på et sideloft med fine teaterfolk.


Noen samler på morsomme t-skjorter.


Andre er proffe ristebildemodeller.


Mest av alt er jeg glad for å endelig ha flyttet sammen med verdens søteste redhead av en veninne. Glad i deg!
Takk for tolmodigheten!
Oppdatering: På universitetets datamaskiner er blogspot snill. Da vet jeg hvor jeg skal gå for å blogge!

14 kommentarer:

Ida sa...

Pene prikke kjolen! Lykketil med skuespillet. :)

Jeanita Helen sa...

Er ikke bare hos deg blogspot tuller!
Fin kjole;)!

Er enig med eg, døgnet skulle minst hatt 48 timer!!

Anonym sa...

endelig er du tilbake. så gøy du har flyttet med en venninne, jeg vil og

elkser veska di på bildene. ah

Jeanette sa...

Herlige bilder som alltid! ;D

Elise sa...

HURRA! Ingrid er tilbake! Alle hjerter gleder seg, og jeg danser litt rundt på gulvet for meg selv!

:D

Maria Helene Nilsen sa...

Bra å høre at du lever. Skjønner at det blir så mye å gjøre av og til, ihvertfall nå som du er produsent Ingrid :D

Anonym sa...

Hmm.. hadde en del problemer med blogspot selv, bytt til blogssoft (Blogg.no) God helg selv! :)

Iris sa...

Du har så kul stil!
Takk for søt kommentar forresten ;D

Anonym sa...

Fine sko!

Camilla Didriksen sa...

Masse fine bilder :)

Jeanita Helen sa...

Huff, har du merket at noen av innleggene mine er borte? Fikk vite det i dag, men ser det ikke selv på datamaskinene min :/ Håper det bare er blogspot som tuller litt, og at alt kommer i orden snart!!
Tusen takk;) Fisk er litt dyrt da, men utrulig godt:)
Håper du får en super helg da;)!!
Hehe, har du ikke? Vi er bestevenninner ;) Selv om jeg bor i Brønnøysund og hun i Oslo;):/

Anonym sa...

du er så søt ^^

Hilde N sa...

Morsomt med teater - lykke til!
Tror jeg må finne meg en hobby her i Oslo. Teater, kor ett eller annet. Komme i gang med noe sosialt! Savner studietida!!

Karoline sa...

Du har gjort mye du;)