fredag 22. august 2008

Tidsmaskin: Spooky ballerina









Våren 2005 var Ragnhild og jeg modeller for en fotograf fra lokalavisa i Lier utenfor Drammen. Jeg kan ikke huske hva han het, men bildene ble kule synes jeg.

Ja, jeg vet. Shame on me. Jeg har vært fraværende i det siste. Og veldig tilstedeværende i det virkelige liv. I Trondheim ble jeg møtt av en postkasse randfull av inkassoer, og nettet er ikke på plass før nå. Jeg er dessuten 100% teaterprodusent om dagen, samt litt student. Alt er bare bra. Skikkelig. Pangstart på høsten! Jeg kommer snart tilbake med noe nyere å vise fram, i kveld er det i alle fall mysmys på Samfundet. Dessuten blir det ny Ikearunde i morgen, og innflytningsfest på innflytningsfest på innflytningsfest.

Dagens anbefaling: Bli student.

16 kommentarer:

Jeanette sa...

Kjempe tøffe bilder :D :D

astrid sa...

Samfundet ikveld!? Tror kanskje jeg skal! Burde ikke, men har så lyst... Og jeg er HVIT! :D :D

Camilla Didriksen sa...

Nydelige bilder. Jeg elsket de!

Anonym sa...

He he, kule bilder!!! Har venta på nytt innlegg fra deg nå :)
Jeg begynner ikke på skolen før på mandag jeg, men ferien har vært så lang at nå bare gleder jeg meg! Blir deilig med rutiner igjen!
Du får bli flinkere til å blogge framover :P Savner deg!

Marie rocks my socks sa...

Utrulig kule bilder!! =)
Elsker lyset på close-upsane :)

Anonym sa...

utrolig stilige bilder, du er pen!

Jeanita Helen sa...

Tøffe bilder<3

Hilde N sa...

Jeg savner og være student. Kjæresten min er det og det er alltid masse moro som skjer. Jeg sitter igjen hjemme og venter på jobb neste dag!

Maria Helene Nilsen sa...

Så kule bilder - synes de var drittøffe jeg. Godt å være tilbake i Trondheim ?

Karoline sa...

sykt kule bilder..!<3

Anonym sa...

Drittøffe bilder!

Frk.Badegakk sa...

Nå må du ikke drikke deg sjuk sånn som jeg hørte at trondheimsstudenter har for vane...=P

Tøffe bilder forresten!!!!=D

Iris sa...

Stilige bilder ;D

Kristina sa...

Kjempestilige bilder, fysøren! :)

Anonym sa...

ingrid, du må blogge!

ELINE LUND FJÆREN sa...

du ligner på peaches geldof! pent :]