onsdag 6. august 2008

Saker og ting






Fynd og loftsleting førte til følgende: Avklipte, steinvaska levis etter mamma, vans med flamingoer bare 199 riksdaler, et par bløtkakenattkjoler etter farmor, bør kunne brukes til noe med et belte i livet?

Jag er inte död, jeg har bare andre saker og ting å tenke på for tiden. Mest positive saker og ting, så ingen grunn til bekymring. Men dere som blogger kjenner dere sikkert igjen: av og til er man nødt til å ta en pause, og fokusere på det virkelige livet. Det er tross alt der ting går fremover. Her inne kan man fryse de øyeblikkene man ønsker, når man ønsker. Og jeg har ikke hatt det store behovet de siste dagene.

Når man ikke bor i nærheten av familien sin, er ferie en tid for å pleie slektskapet. Da jeg var yngre, var, nokså innlysende, mine besteforeldre også yngre. Men selv om jeg fortsatt er rimelig ung, begynner de gamle å bli virkelig gamle. Så gamle at det er fare for at jeg tar det siste blikk, gir den siste klem, hver gang jeg er på besøk. Slik innsikt gir perspektiv på livet. Det er langt, men likevel kort. Ingenting varer evig. Så enn hvor klisje det måtte høres ut, er det viktig å ta sjanser, spre glede og aldri vente på å begynne å leve.

Ps: Er det noen som kan gi meg tips om hvordan jeg slipper å se dette hver gang jeg slår på datamaskinen: (klikkbart)


Psst: Jeg vil svare dere søtinger snart.

16 kommentarer:

Anonym sa...

den toppen til høyre på bilde 3... wow! det er det søteste

Karoline sa...

Sykt kule sko!<3

Maria sa...

elsker skoene!

Camilla Didriksen sa...

Huffda, har det klikket for dataen din? Hehe :p Det skjedde av og til med skolepcen min men det ga seg bare til slutt. :s

Ellers som alltid, fine bilder :) Ser ut som om de er proffe altså!

Maria Helene Nilsen sa...

Looove the shoes! Har lyst på slike med flamingo men bare standard vans.

Hmms, jeg vet ikke helt hvorfor du får det bildet,

Camilla Didriksen sa...

Bare FLAKS? :) Du kan da ikke ha flaks HELE tiden? Hehe :D Bildene dine ser alltid proff ut

Unknown sa...

Atlanterhavsveien er vakker, den må du prøve å få sett en gang. Skal prøve å ta meg en tur dit før jeg drar oppover igjen til Trondheim på søndag, for å tatt noen flere bilder.

God fredag til deg også!

Hilsen Pia

Anonym sa...

For og få vekk det når du starter dataen din, er og bare la den gå. Det tar mindre enn 20sek. og kommer etter du hr skrudd datamaskinen din rett av. Hvis du hopper over den, så kommer det alltid.

Regine sa...

Åh. hot jeans-shorts. og lekre bestemorsnattkjoler - dei må du bruke ja! =)

Svar: Takk for omtanke, det går bedre med beina, ikkje like vondt og har vendt meg til det.. men eg blør faktisk fortsatt, og må skifte plaser/bandasje togangerdaglig endå etter 1veke og 4 dager.. så no syns eg det begynner å ta litt av her.vurderer å gå til lege :P

ja,kjempehyggelig. det lille nurket ligger ved siden av meg på senga og lager knirkelyder,haha.. og suger på smokken og smatter =)) kjempekos. snart skal stolte tante gå tur ute =)

Ha ein finfin dag!

Janne Natalie sa...

Jeg fikk sånne greier på pcn min en periode. Sto noe annet og..
Jeg hadde ihvertfall masse virus og spyware på maskinen, for jeg hadde ikke vært forsiktig i det hele tatt med nedlasting og sånt.
Så jeg fikk lagt inn et par virus programmer, fjernet det meste. Og så tok jeg likegreit og Formaterte maskinen (tømme alt som er på den, og starte på nytt) Var som å få en ny pc!(ikke nødvendig å fjærne virus først altså)
Hvis du skal det så må du huske å ta kopi av det du skal samle på. Og så må du ha alt av oprativsystem og drivere til å putte inn i maskinen igjenn.

Husker du å slette temp filer og cockies ofte?

Ragna sa...

Synes bildene dine er kule :-) Takk for inspirasjon til å ta masse flotte bilder (og til å begynne å bruke selvutløseren)!

MagnusQtie sa...

Ja, hadde vært gøy om vi hadde det.
Du er så utrolig flink med bilder!
Hvor var det du bodde igjen?

Jeanita Helen sa...

Tusen takk:) Fikk en del hjelp med malen denne gangen da:)
Bare hyggelig;)
Har skrevet meg opp som vikar i samme barnehage, skal høre om det er flere barnehager her som trenger vikar i tillegg:) Takk:) Du må ha en fin helg selv;)

Likte skoene kjempe godt!

MirreVirre sa...

Fiine sko!
Vi må prøve å treffes til uka ja! Jeg er ledig hver kveld jeg, skal bare til div leger på dagtid noen dager =)
Må forresten få høre hvilke farger du vil ha på bilder i bursdagspakkesang så jeg får begynt å forberede den! tihi

klem klem fra den hjemmeværende!

Anonym sa...

Ååå, stilige ting.
Sånn dings tror jeg kommer opp fordi man skrur av dataen feil ellerno, muligens.

Ariella sa...

Oi, jeg har akkurat samme problem med min datamaskin, hver eneste gang. Utrolig irriterende.

de nattkjolene du hadde funnet på loftet ser utrolig søte ut, og blir sikkert kjempefine som kjoler - både med eller uten belte.