torsdag 31. juli 2008

Pusterom







Alle foto: Lillebil und ich.
Miniferie på Ninas hytte ved Oslofjorden. 1) Pene Nina på stranda. 2) Fotspor. 3) Badenymfer, Nina og jeg. 4) Hengekøye med panoramautsikt. 5) Søt sommerhytte. 6) Spøkelse på terassen en sen sommerkveld.

Jeg brukte å synes salg var gøy. 50 og 70 prosent rabatt, bæreposer med klær og sko for nada. Det var før jeg begynte å jobbe i klesbutikk. Sluttsalg er et helvete på jord. Jeg tror ikke jeg har trukket pusten skikkelig i hele dag. Bombarderte prøverom, milelang kø ved kassa, hauger med klær på gulvet, tjue unger som hylskriker i kor,og én, én ansatt på jobb. Meg.

Det er godt å komme hjem på kvelden. Hjem til mammas supergode spaghetti carbonara, hjem til tøfler, kosebukse og tv, og ikke minst: hjem for å lese alle de hyggelige kommentarene på bloggen. Puh.

Rips med vaniljesaus venter.
Tchao!

20 kommentarer:

Jeanette sa...

Herlige bilder!! :D
Har gitt deg en award ;D

Anonym sa...

Fine bilder ;) Vi gjør det igjen til neste år!!!

Ingrid sa...

Nina: Jeg er med! Veldigveldig koselig var det:)

Anonym sa...

åh, er så få på jobben for tiden vi og. det er grusomt. hele norwaycup kommer for å kjøpe godteri. blir gal!

Regine sa...

å så fine bilder. hengekøya ser himmelsk ut å ligge i =)
mhm, rips med vaniljesaus e godt!
ka klesbutikk du jobber i då? sikkert kaos ja med salg.. eg shopper sjeldent på salg, ofte bare drit igjen. og dødsstore størrelser.. (eg bruker xs)

Håper du fikk slappe godt av igårkveld, e vel jobb igjen idag?
Ha ein fin dag!!

Karoline sa...

Gud, for noen herlige bilder!! Nå fikk jeg lyst til å dra på hyttetur..!

Anonym sa...

Fine bilder!
Uff, det virker slitsomt å jobbe i butikk når det er salg

Anonym sa...

Nydelige bilder. Jeg skal komme på jobben din og shope. Bare for å irritere deg. Men du bor sikkert langt unna likevell. Men se det på den lyse siden: Du blir rik av det.

Maria Helene Nilsen sa...

Hehe, det blir noe annet når man står på den andre siden ja. Lang kø er veldig irritende. Det var nesten ikke til å overleve på butikken da det var festival her på øya :p 3000 stk og en eneste butikk, tenk deg det du :P

Jeanita Helen sa...

Ja det var det!:) Kabelen har jeg klart å finne, så bildene er lagt ut;)
Ja det er deilig å kunne bruke pengene på noe annet enn mat en gang i blant;)
Tusen takk;) Du får ha en finfin fredag;)

Herlige bilder!! Rips med vaniljesaus hørtes godt ut!:)

MagnusQtie sa...

Wow! Jeg gleder meg til å flytte til Oslo, så jeg kan bade der.
Du tar fortsatt nydelige bilder <3 Skal vi ha en photo-shoot sometime?

Salatbolla sa...

hærlige bilder!! =9 søt blogg!!

Hilde sa...

Wææ.. ser jo nesten ut som spøkelse på terrasen på nederste bildet jo ;D Huff, ser for meg at det er et helvette å jobbe når det er sluttsalg ja :S

Anonym sa...

du har kjempe mange kule bilder i bloggen din :-D

Ina Margrethe sa...

Likte bloggen din jeg :D Fine bilder :)
Kan tenke meg at det er slitsomt på jobb når det er salg!

Anonym sa...

Så ut som en kjempe fin hyttetur :D

N A D ii A sa...

AAAah det så herlig ut!!

Jeg begynner å hate salg selv, fordi jeg legger merke til jeg blir lei det gamle i butikken og heller venter på alt det nye :D

Unknown sa...

Kule bilder du har lagt ut i det siste!
Man må jo dra til Straumgjerde når man blir invitert på låvefest. Er ikke store stedet, ligner veldig mye på Farstad (der jeg kommer i fra). Så da var det ikke like stort sjokk for min del, som for trønderne som var med. De hadde så lave forventninger til hva de kunne finne av butikker, at de ble kjempeimponert over tilbudet i Sykkylven.

Sommerhilsen fra Pia

Ane sa...

Ser ut som syden!

Camilla Didriksen sa...

Jeg elsker salg!

Kjempe fine og koselige sommerbilder :)