torsdag 17. juli 2008

I feel just like a child







Alle bilder: Moi/selvutløseren.
Skjørt - emmaus 2hand Stockholm, underkjole - mammas gamle, hårbøyle - fordums tid, plastroser - Tøyengata.

Vi har en urskog utenfor huset. Og en lekeplass. Nesten ingen leker der, det er så få barn i nabolaget. Men jeg gjør det. Av og til.

I dag tok en av kollegaene mine på jobben førerkortet. En som har jobbet hardt og spart lenge for å få råd. Hun ringte oss når vi åpnet butikken klokka 9, og en av de eldre ansatte ble glad at hun begynte å strigråte. Jeg ble også rørt, og vi feiret med wienerstang og kaffe. (Søren, der røk etegilde-kuttet mitt. Igjen.)

Jeg håper dere har hatt en fin torsdag, at dere liker den nye headeren min, og at dere ser lyst på livet!

Ariba!

28 kommentarer:

Anonym sa...

oj vilka fina bilder :) hur söta som helst ju!

Ingrid sa...

Tess: Tusen takk! Nå ble jeg glad:)

Ellen dellen sa...

Som svensk-norsk blandning är jag alltid i Norge hela somrarna. Nu ska jag dock göra något jag aldrig gjort. Shoppa i Oslo. Kan inte du ge mig lite tips?

Anonym sa...

Åh, gamle lekeskogen vår! Jeg husker jeg egentlig ikke likte at de kutta all skogen der og bygde fotballbanen og lekeplassen. Vi lekte mer med bare trær der! He he... Bloggen ble kjempefin! Sommerlig :)

Ida sa...

Haederen er kjempe fin! Skjørte var pent og lyseblått. Lyseblått er en farge som det er lenge siden jeg har hatt no klær av. Det er i grunnen pent...

Ingrid sa...

Nina: Nei, vi tenkte jo å protestere - min plan var i alle fall i binde meg fast til trærne når gravemaskinene kom. Men det kom nesten ingen gravemaskiner. Og jeg hadde ikke kjetting.

Takktakk:)

Leke på søndag?

Emma sa...

Hela din blogg är fyllt med härliga foton! ♥

Maria Helene Nilsen sa...

Gratulerer til den personen som klarte å ta førerkortet - det var vel godt kan jeg tenke meg til.

Det er bra at du er å leker på lekeplassen, kanskje andre får lyst til å leke når de ser deg der ?

Anonym sa...

takk, du er søt.
eg vil òg ha ein gul ballong. og ein rød ballon.

dessutan elskar eg devendra banhart(om det er han du siktar til i tittelen på innlegget ditt, da).

Ida sa...

Hehe støvla mine er ikkje så fansy. Eg har kjøpt dei på ein friluftsbutikk. Huskar ikkje kva den heiter, men støvlane er ikkje av noko kjent merke; ultimo sport. Men pen å raud er dei, og billig var dei :P

Anonym sa...

superkul header!! *thumbs up* :D

Jeanita Helen sa...

Okei. Da er det bare å titte innom da ja:p Jo antar det, er koselig å lage litt sunn snacks å se jentefilm alene også;) Kanskje jeg får kjæresten min til å laste den ned til meg :D

Supersøt header!!
Og alle de andre bildene var jo også søte:D;)

Anonym sa...

Ja, vi kan leke på søndag :) Jeg skal på sommerfest på lør, men tror ikke jeg blir kjempedårlig til dagen derpå ;)

Louise sa...

Kjempesøtt antrekk - det skjørtet var herlig (og det er bildene også, som vanlig)!

Frk.Badegakk sa...

Jeg likte disse bildene utrolig godt! Nummeret før jeg løper ut i skogholtet borti her *peke*. Meeeen, jeg har ikke så fine klær... må løpe naken jeg da... sikkert noen som vil ta bilde av det også... menne ja... Det blir liksom litt feil.

Takk for hyggelig kommentar på jakka mi, jeg ble kjempesuperduperfornøyd med den! Og den har til og med vært i Oslo og vist seg frem! =D

Jeanette sa...

Kjempe fine bilder!!
Og kjempe fin header! :D

Jeanita Helen sa...

Jeg lurer foresten på, om det er du som tar alle bildene dine selv?:)

Anonym sa...

utrolig fin header du har fått deg :) fint skjørt, du kledde det så godt

Camilla Didriksen sa...

Jeg elsker bildene dine! :D Kjempe søte!

Karin sa...

Herlige bilder og fiiint antrekk.

Regine sa...

elsker bildene =)
den røde hårbøylen var lekker.

Svar: hehe, bra gjort å kommentere før du har postet. im faster than superwoman ;D

Har du hatt ein fin dag?:) Håper du får ei super helg!

Anonym sa...

For noen herlige bilder! :)

Anonym sa...

Har du stive nippels på header-bildet ditt? ;p Haha, neida, men nydelige bilder!

Anonym sa...

Til din kommentar på http://halvtclin.wordpress.com/2008/06/29/titte/

Jeg tror ikke det nei, er nok bare en innomtitter eller hva man kan kalle det, men man vet aldri? Takk^^

Emilie sa...

Fine bilder som alltid :D

Anonym sa...

Så fine bilder! Veldig søt sløyfebøyle.

Ingrid sa...

Turi: Takktakk:D

Ragna sa...

Så lekre bilder du tar! Imponert over at du får til å ta så fine bilder av deg selv uten fotograf.

Headeren din minner meg forresten om Prada-animasjonen fra vårkolleksjonen som jeg synes er kjempesøt, ta en titt :-)