onsdag 9. juli 2008

I want candy





På vei hjem fra Stockholm stoppet vi på en Godisfabrik. Kan ikke krysse grensa uten å harryhandle litt. Men min søster, svoger og jeg hadde et ekstra ærend denne gangen. Vi skulle kjøpe småsnop til Vaffelføzz' etterfest. 6,5 kilo ble det. 6,5 kilo! Dama i disken måtte tro vi var gale. Man får jo diabetes 2 bare av å trekke pusten inne i slike godishus. Og på do var det fine fliser på veggene.

By the way: Jo, jeg har shoppet i Stockholm. Mye knall 2hand og loppis (masse loppemarkeneder når vi var der, men i Sverige er loppis mer garasjesalg). Blant annet verdens fineste skjørt. Dere skal snart få se.

God onsdag, søte, små.

15 kommentarer:

Ane sa...

Jeg tror jeg har vært der. Den er syyyk.

Anonym sa...

ingen sverigetur uten harry handling

Jeanita Helen sa...

Ja jeg forsto nesten det. Men må si jeg har savnet litt å titte på bloggen din,mens du var borte!!:( :P
Tusen takk for det;D

Ååh, nå fikk jeg kjempe lyst på godis;).. Gleder meg til å se kjøpene senere:D

MirreVirre sa...

Hei snuppa!
Koselig kommentar du har lagt igjen til meg! Nå er jo jeg i stockholm også! hehe, var her vi endte opp vettu!
Ha en super uke, synd jeg ikke får med meg vaffelføzz!
klem klem

Jeanette sa...

Godisfabrikken er noe man må innom :P hehe. Gleder meg til bildene :D

Camilla sa...

Der var jeg også for et par dager siden^^ Skjønner deg egentlig godt, ikke lett å kjøpe lite når man først er der;D

Ireneelise sa...

Ja, det er litt rart, men også litt bra. Om 1 år og 5 mnd'er er jeg tilbake på andre siden av Atlanteren. Skal bli deilig det!

Jeg vil ha bilder fra digge sverige kjøp. Og er det mulig å snike til seg ett bilde fra 6,5 kilo godis? Det må være myee.

Camilla Didriksen sa...

Bare hyggelig :) Fortsett med slike bilder :)

NAM, godteri!

Ida sa...

Gledar meg til å få sjå loppisfunn. Og fekk litt lyst på snop no. Trur d var ein pose bamsemums her. *gå å snike i skapet*

Ariella sa...

Nam, nam... ser godt ut iallefall.

Så fine bilder fra Stockholmsturen i innlegget nedenfor - jeg gleder meg til å se bilder av hva du har kjøpt!

Regine sa...

ååååh
eg har vært der eg og, eg og tar alltid heilt fullstendig av på godisfabrikken.HERLIGE bilder, til å spise opp;)

Gleder meg til bilda av det du har kjøpt!!

svar: Takk for fin kommentar - ja,Peter e flink å ta bilder.liten hobbyfotograf=)

Iris sa...

Åh, nå fikk jeg lyst på smågodt!:]

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅ sverige. Heldigpanda.

Maria Helene Nilsen sa...

Mmmm, mye der som så skikkelig godt ut! 6,5 det var ikke lite nei:P

Anonym sa...

Nammis ;)