mandag 21. juli 2008

Girl in Oslo





Alle foto: Moi.
Duskeregn i dag tidlig. Slik var jeg kledd: Olajakke - fretex, topp - monki, skjørt med sløyfebroderi - beyond retro Stockholm, strømpis - hm, sko - chucks, veske - loppis. Fletter i håret.

Turist i Oslo i dag. Først møte på Aker Brygge med teaterproduksjonen jeg skal være produsent for til høsten. Så gratistur med sightseeingbåten til Bygdøy, siden Astrid er sommerbillettør. Deretter vandring gatelangs i mange plussgrader, forbi slottet, universitetet, biblioteket og så litt rundt på Løkka i sommerregnet. Skal tilbake på onsdag. Pakke piknikkurven og bade på øyene med søs.

Dere er virkelig rause med godord, og jeg slutter aldri å bli smigret til tusen.
Takk.

19 kommentarer:

Jeanita Helen sa...

Kjempe pene bilder!:)

Ane sa...

Åh, du er så pen! Jeg så de leggingsene i HM katalogen, og de er så nydelige.

Jeanette sa...

Herlige bilder ^^
Er så utrolig enig med det du skrev på bloggen min!

Anonym sa...

tøffe strømper du har

Karoline sa...

For noen herlige bilder..!! <3

Jeanita Helen sa...

Ja den var ganske topp!:) Tusen takk for det ;)
Hehe, ja du får hive innpå! Det blir fort tomt skal du se;) Siden mandagen snart er over, får jeg si god tirsdag i stedet!

Marianne sa...

Kul blogg, pene bilder ^^

astrid sa...

Kom du deg på Blings og Kaffefuglen eller gikk du deg vill på veien? Veldig koselig å ha deg med på båten altså :)

Ariella sa...

Jeg var litt sein å svare deg nå, men jeg så skjørtet du hadde kjøpt i Stockholm, og det er kjempefint. Fin farge, og form. Blyantskjørt er så fint. Men, det første jeg så var headeren din! Har du lagd den selv? Den er kjempebra... med et sånt fint fargespill og alt!

Maria Helene Nilsen sa...

Skal du være produsent? Så spennende :o

Du skulle jo hatt med noen bilder fra den sightseeinga :p Du får ha en topp dag idag!:)

Camilla Didriksen sa...

Nydelige bilder :) Hvordan tar du så bra bilder egentlig? Fargene er utrolig fine, og det hele :) Du er søt!

Regine sa...

Svar: heheh,kult. ja kanskje vi gjekk forbi kverandre! morsomt..

fint antrekk du hadde på deg - og du var så søt på håret! elsker den strømpebuksa, cute.

Eg drog videre til Sarpsborg igår, så no e eg hos søstra mi og fam.hennes, kos =) skal på båttur om et par timer!

Ida sa...

Sjørte ditt va kjempe fint! Likte detaljen me sløyfa, det gjorde seg. Du får ha en fin tirsdag og lykke til med produksjonen. :P

www.kristinakh.com sa...

kjempefine bilder:)

www.kristinakh.com sa...

kjempefine bilder:)

Anonym sa...

strømpebuksa er love, hm? ;)

Margrete sa...

så fine bilder! =)

Anonym sa...

Du? Kva er favorittboka di?

Eg elskar kleda dine og eg vil klype deg i kinnet.

drittfjes sa...

Hvilken teaterproduksjon skal du ha?