søndag 10. august 2008

Tyll og bløtkake

















Mysmys på hagefest. 1 og 2) Outfit: nattkjole - farmor, belte - gammelt. 3) Mika og hennes søte terasse. 4) Kos. 5) Kubbturnering - gutter vs. jenter. 6) Mikala og Ragnhild - girl power! (Nå er dere i bloggen.) 7) Forsøk på å stirre i senk. 8) Kveldens host og fine par - Mika og Henrik. 9) Profil. 10) Mikala hadde bakt en deilig kake. 11) Hyggelig mating. 12) Kristian og kule stoler. 13) Vreesvijk-allsang. 14) Ragnhild er på fest. 15) Nisse og Eirin. 16 og 17) Drammen by night.
Foto: Ego og div. festdeltakere.

Sommeren er kort, men vi tviholder på den. Og værguden lot dessuten gårsdagens hagefest få et opphold fra regnet. Min gode venninne Mikala og hennes kjære holdt en slags farvelfest ettersom de flytter vestover. Jeg mener det mer var en hallo-og-hei-fest, da jeg møtte herlige mennesker jeg ikke hadde sett på veldig lenge.

Guttene vant kjønnskubbturneringen, men flickorna lot ikke det sette en liten demper på stemningen en gang. Grillmat, kake, gitar, radio, folk og en nydelig pyntet terasse. Takk for festen!

Jeg har en klump i magen. I går fikk jeg vite at en dame jeg kjenner er alvorlig syk. Hun har vært min store inspirasjon når det gjelder veivalg i livet, og er et fantastisk menneske. Jeg kan ikke tro det er sant.

Sist skrev jeg at livet er kort. Nå vil jeg påstå at det også kan være urettferdig.

20 kommentarer:

Anonym sa...

Aw, så koselig med hageselskap!

Anonym sa...

åh, jeg elsker elsker elsker kjolen din! men den er sikkert vintage elelr noe å umulig å få tak i

Anonym sa...

Åh, det så kjempekoselig ut! Terrassen var sååå fin!!!

Nei, så fælt. Livet er teit til tider!

Når drar du opp igjen?

Anonym sa...

Og den kjolen var veldig søt, forresten!

Jeanita Helen sa...

Kjempe fine bilder. Likte outfiten kjempegodt;)
Håper hun blir frisk igjen hun som er blitt alvorlig syk!! Slike ting er så innmari triste!:(

Ingrid sa...

Nina: Jeg reiser opp søndag om en uke!

Jeanette sa...

Herlige bilder :D

Ariella sa...

Så koselige bilder!

Den nattkjolen fra farmoren din ser enda søtere ut på enn på det tidligere bildet. Kjempeheldig var du som fant den :)

Janne Natalie sa...

Du går inn på "kontrollpanel" så "nettverk og internett" så "slett webleserlogg og informasjonskapsler" (Da er du inne på "Egenskaper for internett")Der det står "Leserlogg" Trykker du på "Slett" Der skal det stå en liten liste over ting du kan slette.
Slett "Midlertidige internett filer", "Informasjonskapsler" Og "Logg"
Da burde maskinen gå kjappere ihvertfall=) Greit å gjøre med gjevne mellomrom. Ihvertfall hvis du surfer mye på nettet. Det er spor som legger seg igjenn for hver side du åpner,som etter en stung kan ta opp en del plass og sånt og gjøre at maskinen jobber sent.
Jeg bruker Windows Vista, så fremgangsmåten er litt anderledes på XP. Men bare let litt rundt og gjør deg kjent på maskinen,så klarer du det helt fint.

Valentina sa...

Så fint antrekk :-) Koselig med hageselskap ! :-)
Valentinaklomp.blogspot.com

MagnusQtie sa...

Så utrolig søt og sommeren er altfor kort :(

Ja, kjeda meg hos besteforeldra så skrev mange, lange kort.
Jeg hater FRP!

Camilla Didriksen sa...

Så utrolig søt kjole du hadde på deg! :) Og ja, sommeren er altfor kort, desverre! :( En uke til med ferie, og sommeren er over.. Det har gått sinnsykt fort

Maria Helene Nilsen sa...

Altanfest er morro! Så kjempemorsomt ut, som det mest sannsynlig var også! Det siste bildet drammen by night var fint synes jeg. Vurderer selv å flytte til Drammen å gå skole når jeg er ferdig med VGS.

Så leit å høre at en person som betyr så mye for deg er blitt rammet slik. Det verste kan skje de beste.

kjær sa...

ingrid! takk for en særdeles hyggelig aften. det var så fint å se deg igjen -har savnet deg, vettu! god klem -mika

Jeanita Helen sa...

Skulle nok ønske at de ikke fantes! Så morsomt;) Jeg liker så mye forskjellig musikk, selv om Aguilera er favoritten. Mye gamle sanger som blir hørt på her også.. !
Haha, nei musikken i butikk høyttalerne er kanskje ikke noe bra.
Jo, men hadde egentlig ikke forventa at noen gutter ser på bloggen min :) Selv om jeg kjenner en som gjør det! Men det hadde vært morsomt om det var noen som svarte gutt ja :D
Takk, da får du ha en god mandag! :D

Anonym sa...

Takk for superfin kommentar!!

Å så fine bilder, som alltid.skikkelig stemning, og maten såg god ut! bestemorskjolen var lekker på deg, og beltet gjorde antrekket skikkelig fint!

Hadde du ei fin helg?

Marie rocks my socks sa...

Så nydelige bilder!
Elsker den rosa kjolen i dei første bildene!

1 sa...

Så utrolig søt kjole! Og det så forresten kjempe koselig ut :)

Og det var veldig trist med hun som var syk! Får håpe hun blir frisk igjen.

Ireneelise sa...

Livet er vel kort og urettferdig, egentlig..
Men utrolig fine bilder, herlig kjole, fine Drammen bilder og som du sa, søt terasse :)

Veldig fin headeren din hadde blitt nå, skikkelig deg, syntes jeg.

Hilde N sa...

For en utrolig flott blogg du har. Kommer til å titte innom her oftere :)