lørdag 16. august 2008

Kjappis og spekis




Siste sommerferiedag i Drammen. Skjørt - fretex, body - gt, belte - gammelt, sko - loppis. Spekematgilde på "Eirin skal dra - hipphurra"-fest. Pia, Christine som gjemmer seg, Cecilie, Veronica og Eirin, som skal studere i Århus.

Et raskt innlegg før jeg må slenge klesskap og kamera i kofferten, ta farvel med barndomshjemmet for denne gang, og tøffe nordover til den evige studentby. Litt rart, veldig godt. Jeg kjenner det er på tide å gjøre noe konstruktivt. Og å ta fram gummistøvlene. Høst er min form for nyttår, det er nå forsettene er som klarest. Jeg skal i alle fall trene. Litt.

Takk til alle kommentatorer. Skal svare så snart jeg er i havn. Hej!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Fint antrekk!

Jeanette sa...

Herlige bilder som alltid :D

Maria sa...

Støvler blir nok et must i Trd til høsten ja! Ikke at regnet ikke har kommet allerede... Fint antekk:)

Ida sa...

God tur oppover! Og lykke til med treninga.

astrid sa...

Hurra - Ingrid tilbake i barteby! Kaffedeit snart? <3

Anonym sa...

Håper du kommer vel opp til trønderland igjen søta! Nå har jeg bestilt ikeamøbler og flybilletter så det er ingen vei tilbake - håper vi sees i løpet av høsten, Jeg bor jo strategisk på samme øy som legoland nå!haha:) Stor klem

Anonym sa...

åh, du er alltid fin :D

Anonym sa...

Fint antrekk, og på dte siste bilde så det ut som dere koste dere veldig! :)

Hilde N sa...

Tror støvler blir på mine føtter de neste ukene også - da jeg endelig fikk kjøpt med de oppdaget jeg hvor deilig det er å ikke være funktig på tærne når det regner ute! :)

Camilla Didriksen sa...

Det skjørtet var utrolig stilig! Jeg elsker high-waist.

Maria Helene Nilsen sa...

Oioi, blir spennende å komme tilbake til trndheim?

Jeanita Helen sa...

Fint antrekk... :)