tirsdag 2. desember 2008

I sitt lune hi







Random eksamens- og førjulstid. Ovenfra og ned: 1) Gledeshopp i ullstrømpis etter første eksamen. 2) Sivs slumsehopp (bra forsøk!) 3-5) Stemning i heimen. 6) Ikke spesielt interessant kledsel når man eksamensleser og det sklætter ute.
Ettersom jeg sikkert har gitt forhåpninger med min vage tilbakevending på bloggen, tenkte jeg å tømme diverse rot fra kameraet i en post, og samtidig med glede meddele at jeg nå kun har halvparten av eksamene igjen, og snart kan møte jula med stor iver! Huden min behøver frisk luft, man blir fysisk grå av å sitte på en svett lesesal dag ut og dag inn. Men med tanke på alt det skoleurelaterte jeg har gjort i høst, fortjener jeg det vel.

Julekalenderen har begynt på NRK, og det er alltid et godt tegn. Student-TV i Trondheim har også en julekalender, en dokusåpe om studentrådet på universitetet, svært internt, men morsomt. Undertegnede står for den hyggelige fortellerstemmen som unødvendig guider seeren inn i studentbyråkratiets verden. Nye episoder legges ut hver dag, så om du er fan av doku-såper, eller bare nysjerrig på hvordan bloggerinnens stemme høres ut når hun gjør den til, trykk her.

Nok ego-reklame for i dag. Jeg gleder meg til jul, tid til å ta bilder, bake, gå på ski, lese romaner og blogge. Og jeg skal svare dere etterhvert. Etter en uke og omtrent 1500 sider tekst.

God natt!

5 kommentarer:

Ida sa...

Du ser jo heilt magisk ut på det første hoppe bide. Ser ut som du sveva. :P Hehe Lykke til med eksamen!

astrid sa...

Hurra - Ingrid is back. Du må si ifra når du er ferdig med eksamen, så kanskje vi rekker en deit før du drar sydover? Jeg leverer prosjektet
på fredag!

Frk.Badegakk sa...

oooog jeg gleder meg til å se bilder!;)
Gratulerer med overstått bursdag. Sukk, jeg husker den gangen jeg var like ung...


=P

Maria Helene Nilsen sa...

Godt å lese bloggen din igjen :D

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg