lørdag 6. desember 2008

Girls night out








Ikke lurt, ikke lurt. Men utrolig koselig. 1+2) Body -gt, skjørt - arvet av Marina, belte - loppis, blomst - glitter. 3) Vakre lys i trærne. 4) Hoppe utenfor Tulla Fisher. Moi, Liv, Eline, Anne-Marie. 5) Danse til trekkspillmusikk. 6) Eline konverserer på Brukbar. 7) Fine lyspærer. 8) Sofistikert ego.

Eksamen neste torsdag ja. Og jeg hørte altfor godt etter min indre stemme. Ut på byen, hurra og hei! Og fortsatt i morgenkåpe halv to på lørdag. Men det var verdt det. Og dessuten liker jeg å tro at jeg jobber best under press. Noen skikkelige skippertaksdager nå, og plutselig er det ferie.

Jeg fikk forresten invitasjon til lookbook.nu i går, så det er mulig jeg poster litt der også etterhvert. Ikke at jeg er halvparten så hip som de hipsterne der, men ettersom noen ville ha meg, så.

God helg, til de som har!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Herlige bilder! Så godt at du er tilbake ;D;D

Maria Helene Nilsen sa...

Fine bilder :D Tok meg også en tur ut i helgen, noe som ikke var så lurt, har ikke fått lest noe før tentamen imorgen :o

Jeanette sa...

Kjempe fine bilder!! Så bra at du er tilbake! <3

Camilla Didriksen sa...

Så mange herlige bilder :) Håper du blogger mer i fremtiden!

AudM sa...

Hei
Jeg starter på blanke ark igjen..
http://reasonstobe.blogg.no/

Frk.Badegakk sa...

*prikke på*
Nå er det hakket før jeg sladrer til Miriam om at du er en håpløs blogger! Men det vet hu sikkert...=P

AudM sa...

Få gang på blogginga du:(