onsdag 4. januar 2012

Verden, baby!

La Sagrada Familia, Barcelona mai 2011. Tatt med Holga av meg.

Okei. Dette er ikke under noen omstendigheter et forsøk på å gjenoppta bloggingen fra 2008. Jeg har ingen planer om å poste bilder av hva slags klær jeg har på meg (!) eller hva jeg strikker. Det er historie (takk og pris). Saken er den at jeg de neste månedene ikke kommer til å ha på meg noe særlig mer enn shorts, t-skjorte og sandaler, og jeg kommer ikke til å strikke noe som helst. 30-40 varmegrader innbyr ikke til slikt. 28.januar drar jeg til Bangkok, alene, med enveisbillett og ryggsekk. For å finne meg selv eller rote bort meg selv eller noe i den duren. Derav bloggingen. Enn så lenge kan dere kikke i arkivet og le godt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Spennende, spennende! Jeg reiser til Nepal 29., gleder og gruer meg masse!