søndag 29. januar 2012

Oi.

Et kort hei fra Bangkok. Jeg har med meg pc og planlegger et lengre innlegg, men det er ikke gratis wifi paa hostellet mitt, saa jeg maa finne en kafe med internett foerst.

Aa fly 6 timer inn i fremtida er visst ikke bare bare, spesielt ikke naar man sitter inneklemt mellom hypre og vodkadrikkende russere fra Moskva. Har jetlag til tusen, men jeg har sovet noen timer og er litt bedre. Hostellet er shabby som bare det, men jeg foeler meg trygg der, og i restauranten henger det folk som ser ut som om de har vaert paa backpacking i... 20 aar. Jeg tok en dusj oppaa doen og gikk ut for aa spise lunsj paa gata. 6 kr, og jeg var mett.

Ok, det hoeres ut som om alt er tipptopp. Rent fysisk er det det. Men for aa vaere aerlig er det toeft aa vaere toeff. Shit, det er toeft. Men det tror jeg at jeg kommer tilbake til, det er vanskelig aa skrive godt paa en pc som mangler tre av vaare kjaere vokaler. Suss!

4 kommentarer:

Anonym sa...

DU er tøff! Nå drar jeg også avgårde, dog ikke så langt inn i fremtiden:)

Polly sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Polly sa...

Veldig tøft av deg, Ingrid! Blir store Bangkok for ensom, så dra til en liten øy, bo på et lite familedrevet pensjonat, bli venn med familien og tilbring dagene på stranda med en god bok. God tur videre, og pass på rei sjæl :)

Kine sa...

Du er tøff, og det blir mindre skummelt etter hvert, tro meg :) Meld deg på et kurs sier nåå jeg, gjerne på en liten øy eller nord i Thailand. Men ikke glem å se ting i Bangkok, for byen er en helt fantastisk by. KOs deg videre.