onsdag 19. mars 2008

Gult er kult i byen

Når man vi slappe av, er bypåske best. Fikk besøk av to kamerater fra Trondheim her om dagen, og vi tok en skikkelig rundtur i Drammen i det fine været. Ruta: Torget - Åspaviljongen - Spiraltoppen - Teateret - Ypsilon - Høgskolen og Union - Tollbugata - Torget. Deilig å tråkke rundt på tørr asfalt i myke tøysko!

Ingrid ankommer torget - hoppende glad!

Gøy i åsen

Vent på meg da, Marius!

Everybody was kung fu-fighting

Hopping er skøy

Börek ved elva - nam!

Alle foto: Marius Gabrièl Nærum og hans kamera.

I dag
må jeg imidlertid skrive oppgave i nordisk. Litt bittert når sola skinner utenfor. Men slikt må til. I går var jeg forresten i Oslo med søs. Klappet en svært hengiven minigris. Jeg elsker minigriser. Bilde kommer!

4 kommentarer:

Unknown sa...

så utrolig herlige bilder! takk for dem, nå kommer jeg til å smile i minst fem minutter til. :)

hihi, minigriser er flotte dyr. den eneste homsen i heimbygda mi hadde (har?) minigris. vi besøkte ham kjempeofte for å dytte litt borti den. og så hadde han en påfugl med fine fjær! åh.

ha ei finfin påske da, ingrida!

Unknown sa...

Fantastisk herlige bilder :) stå på ^^

Ingrid sa...

Tusen takk! Og ja - jeg er stolt over sykkelen - og veldig glad i den :)

Ps: Jeg kommer visst ikke inn på din blogg, hvem enn du er. Stod at du ikke hadde gjort profilen din tilgjengelig for alle.

Yngve sa...

nordskag.blogspot.com :)Vel den har vært nede ei stund ;)