mandag 31. mars 2008

Jeg har fått en pris!


Fikk denne koselige awarden av min gode venninne Mirrevirre. Jeg er så heldig å ha fått en søt pris av henne før også (se under awards i stolpen til høyre), men den gangen forstod jeg ikke at jeg skulle sende den videre. Tenk så uomtenksomt av meg! Derfor er det bare en ting å gjøre:

And the award goes to....

...Mirrevirre selvfølgelig! Hun er en god venninne som blogger om håndarbeidshobbyen sin, hovedsakelig strikking og hekling. Miriam produserer nydelige klær og funky tilbehør som en maskin, og selger noen av produktene under bedrifsnavnet M.R.W-design. Her har dere ei talentfull (og tolmodig) jente, med en svært inspirerende blogg. Garantert oppdateringer ofte - jenta strikker fort!

...Line Aurora. Ei Trondheimsjente jeg aldri har møtt, men som har en veldig inspirerende og underholdende blogg jeg leser:) Hun tar fantastiske motebilder og andre bilder, og er pen og hipp!

...Frk.Badegakk. Enda ei superflink håndarbeidsjente, med mange jern i ilden. Jeg følger spennende med på husoppussing og strikkeprosjekter, og er mektig imponert. Dessuten tar hun kjempefine bilder av det hele, og er så heldig å ha noen nusselige vofser:)

...Redhead-Gingerbread. To rødhåra jenter fra vestlandet med stor forkjærlighet for foto, te-kos, festing, musikk og dans. Tar vidunderlige mote- og kunstbilder av venneflokken sin, og gjør sånn at jeg også får lyst på speilrefleks!

...Sort Lambilam. Fordi Astrid er kul.

Sånn! Fordi de fortjener det.

Ps: Awarden ser litt religiøs ut (kors øverst i venstre hjørne), men dette er ikke noe forsøk på misjonering. Haha!

For de som lurer på om jeg har lagt strikkinga på hylla, er den bare midlertidig byttet ut med semesteroppgaveskriving på sidemål. Men mitt litt store og veldig hemmelige prosjekt er straks ferdig, og med en gang den dumper ned i min søsters postkasse, vil det dukke opp avslørende bilder her i bloggen.

God natt allihopa!

2 kommentarer:

Tori sa...

Tusen takk for awarden ; ]
Alltid hyggelig å høre at noen liker bloggen;D

Cheers - Torunn og Helene

astrid sa...

Tusen tusen takk for koselig award og alltingen da :) Te er veldig godt, og enten lørdag eller søndag på dagtid er gode tidspunkt å drikke det på?