tirsdag 4. mars 2008

Siste nytt fra Lilleskogen

Lille Julie Nilsen forsvant under gressbrannen i Lilleskogen, og jevnaldrende Jonas starter sin egen etterforskning. Har Julie dratt til Afrika? Eller ligger hun i isen? Har Gagarin tatt henne? Og hvorfor sier ikke de voksne noe?...

Vi har hatt premiere, til stor begeistring. Publikum var overveldet, og jeg kan melde om latterkuler i første halvdel av stykket, og høylytt snufsing mot slutten. Ord som "magi", "det sterkeste jeg har sett" og "forferdelig - på en god måte" var utsagn som kunne høres fra bakscenen etter dyst. Nå gjenstår 9 forestillinger, og jeg gleder meg til hver og en. Skal legge ut en link til studentavisas anmeldelse - så fort de får lagt den ut.

Her er noen bilder til beskuelse og forlokkelse - fortsatt ledige billetter til forestillingene!

Barna i Lilleskogen leker skole.

Torleif, Signe, Jonas og Knotten har avslørt Julie Nilsens hemmelighet.

Martine (moi) har kommet flyttende, og får stor oppmerksomhet fra de andre barna.

Martine (moi) sier mye klokt.

Barna lusker på lassisene i Lilleskogen.

En dum ting: Jeg har ikke lenger kjæreste.
En morsom ting: Jeg skal være med i et TvNorge-program til høsten. Info kommer.


1 kommentar:

Unknown sa...

åh, dere var så flinke! og så søte! jeg likte virkelig det stykket. :) og så passa det skikkelig bra med pittelitenknausscenen.