fredag 14. mars 2008

Påske!

Og ferie! Men ikke fri. Ferie og fri er to totalt forskjellige ting. Allikevel er jeg nokså fornøyd med ferie. Litt miljøforandring kan ikke skade. Derfor bærer det av sted mot østlandet og Drammen i morgen tidlig. Med buss. Skal bli spennende, er egentlig tilhenger av tog.

Selv om påskeferien kom til rett tid, var dagen i dag litt av et antiklimaks! Vel, først klimaks, SÅ antiklimaks. I går kveld spilte vi siste forestilling med Lilleskogen, og feiret/sørget med et heidundranes gravøl på Studentersamfundet. I dag, med 2-3 timers søvn i kroppen, hadde ungdommene jeg har jobbet med siste ukene sine 3 forestillinger. Det gikk over all forventning, og jeg tok meg selv i å gråte rørte tårer da siste forestilling var vel blåst. Etter en sykt hektisk måned, med mange store omveltninger, blir man fort litt tom når man plutselig har tid til å puste, til å tenke og til å sove.

Kofferten står ferdig pakket i stua, nå gjenstår bare vasking. Men det gjemmer jeg til i morgen tidlig. Skal bli fornøyelig å vekke naboene med støvsuging halv 8 på morgenkvisten.

Til slutt et lite skrytebilde av min fantastiske, kjære kombisykkel som skal briljere i tvNorge-program til høsten. I hvert fall i et lite glimt!






I <3 U Fred ut, og god påske!


1 kommentar:

Unknown sa...

jeg må bare si at de syklene er bare top of the class! Jeg har en selv på hytta og det finnes ikke noe mer stilrent og vakkert ;P Vær stolt når du sykler den!