mandag 25. februar 2008

Hiv og hoi...

Lørdag hadde vi piratfest på SIT, og kostyme måtte fikses. Jeg sydde min egen piratskjorte fra bunn av, og er stolt! Første gangen jeg har sydd siden ungdomsskolen nesten, men det var veldig gøy. Tror jeg skal innkassere symaskinen jeg fikk av mum og pap til 20årsbursdagen min snart! Må bare finne et sted i mitt minimale krypinn:)

Poserende, alvorlig pirat
Piratfesten var i alle fall helt knall, men dessverre gikk kameraet mitt tomt for batteri etter fotoshooten min på sminkerommet, så dokumentasjon fra resten av kvelden må skaffes fra andre.


Lilleskogen har premiere om under en uke (!), dvs. førstkommende søndag kl.19.00. Deretter spiller vi om kvelden i underkant av 2 uker. Billetter kan kjøpes her, eller i døra. Sikkert greit å bestille på fohånd. Jeg tror stykket blir veldig bra, ting som kostyme, kulisser, lys og lyd begynner å falle på plass, sammen med spill og koreografi. Gleder meg!


Fin plakat!

1 kommentar:

MirreVirre sa...

Sååå kult kostyme! må få symaskina ja, jeg å fikk det til bursdagen min! hehe.
Takk for koselig kommentar i bloggen, og bildene var ment for sånne som deg som har forlatt meg... hehe, var vel egentlig motsatt da... hehe

ha en superduper uke vennen!

klem klem