lørdag 9. februar 2008

Sokker, Ipod- og mobilvesker

I går feiret vi min hybelvenninne Ingers bursdag, og dette var gaven jeg hadde lagd til henne:

De sennepsgule sokkene var et ønske, og er strikket i Rubingarn. Ipod-vesken var også et ønske, for Ingers Ipod har ligget i en skitten sokk den siste tiden:) Strikket i østlandsgarn og tovet. Epleknappen fant jeg på Sommers i Trondheim, en liten sy-butikk hvor de har utrolig mange søte og fine knapper!
To av mine studievenninner, Martine og Lise, ønsket seg også mobil- og ipod-vesker da de så den grønne som Siv fikk tidligere i vinter. Derfor strikket jeg en til hver, den blå er en mobilveske, og den røde er til Ipod.


I morgen skal jeg prøve meg på en skitur, og gleder meg veldig! Det er den uformelle ski-gruppa til Studentersamfundets Interne Teater som arrangerer, og kvikklunsj, appelsin og kakao er stikkord for turen. Nå håper jeg imidlertid ikke at det milde været de siste dagene ikke ødelegger turen. Det har blitt kaldere det siste døgnet, så sansynligheten er i hvert fall stor for at det blir isete! Men skitur skal det bli, jeg vil nemlig prøve ut den nye skidressen jeg fikk til jul.
I kveld er det film med Inger - full avslapning med andre ord. Garn til et nytt prosjekt er kjøpt inn, så det blir muligens litt strikking også. Og så BØR jeg vel studere litt. Men for all del - det er helg!



3 kommentarer:

Unknown sa...

åh, du burde begynt med en sånn pro strikkeshop, synes jeg. jeg hadde definitivt kjøpt noe. :)

jeg er nok ikke med i studentradioen. er ikke engang student enda. men jeg bor ti meter unna samfundet, da. det er jo noe.

åh, teater høres så gøy ut! selv har jeg så sceneskrekk at jeg tør ikke. bruker dere å ha noen "offisielle" forestillinger?

Unknown sa...

som student har du altså ikke bruk for penger? hihi, tror ikke på deg. men det er en utrolig fin tanke (og handling, for den saks skyld), da. å ikke skulle ta betalt, men bare gi bort som gaver.

lilleskogen la jeg merke til på programmet til samfundet, ja. har faktisk tenkt meg i vei for å titte på. :) men er ikke knausscenen pitteliten å skulle skuespillisere på?

Frk.Badegakk sa...

Fin farge på sokkene. Så mistenkelig kjent ut i fargen, er det silja garn? (Har nettopp fullført et prosjekt i samme farge nemlig!)
Mobilveskene var søte, og jeg falt spesielt for den epleknappen! Knallsøt!=D
Ønsker deg med det samme en riktig fin uke!