søndag 17. februar 2008

Livstegn

Joda, jeg lever! Og joda, det har skjedd ting i det siste. Jeg har bare ikke hatt tid til å skrive det ned. Innspurten på Lilleskogen har startet for fullt, og i dag tilbrakte jeg ikke mindre enn 6 timer på Studentersamfundet. Men det er så gøy! Å se at en forestilling tar form. Og å se hvordan mange mennesker på din alder jobber hardt for noe de liker. Vi fikk prøve kostymer i dag, og jeg må si at kostymejentene er flinke! Kan nesten ikke vente til å se scenografien. Vi har premiere om nøyaktig 2 uker, og har MYE igjen. Så tiden fremover blir nok temmelig hektisk. Samtidig som jeg sysler med skuespill skal jeg nemlig levere oppgaver i flere fag, samt ha et to-ukers drama-prosjekt med 15 9.klassinger fra en ungdomsskole her i Trondheim. Og gjerne pleie forhold til kjæreste og venner. Alt før påske. Puh.

Men jeg ser lyst på det hele! Og at solen gjør det samme, hjelper ekstra mye. Hurra, som jeg gleder meg til sommer! Ble litt shopping i helgen, og gikk mest i lyse og lette klær. I påsken skal søsteren min og jeg planlegge en sykkeltur i Danmark som vi har lyst til å ta til sommeren. Lykke:-)

For de som lurer på hva som skjer på strikkefronten, har jeg et større prosjekt på gang. Jeg vil ikke røpe hva det er, bare at det ikke er til meg selv! Og så har jeg noen småting som skal gjøres ferdig. Tar det mellom teaterprøver og lekselesing.

Jepp, ville egentlig bare gi tegn fra meg. Lover bilder og mer spennende stoff snart. Enn så lenge: Ha en fin uke!

Ingen kommentarer: