torsdag 17. januar 2008

Hode, skulder, kne og - au!

Støl. Ikke et ord som kan beskrive dagen i dag på en bedre måte. Da jeg med stor optimisme satte vekkerklokken på 09.00 i går kveld, ante jeg ikke at jeg skulle våkne opp med en ekstrem hangover-følelse. Men slik går det altså, når man skal trene for første gang på mange uker, og blir litt vel overivrig i utførelsen av aerobic-stegene. En time senere kom jeg meg allikevel opp, litt i det seneste laget, men jeg hadde i alle fall blitt såpass mjuk igjen at jeg klarte å stable kroppen inn på bussen mot en forelesning i nordisk.

I skrivende øyeblikk burde jeg sannsynligvis sittet krøket over den 591 sider lange pensumboken Social Psychology, men dere vet hvordan det er. Hjernen har kanskje ikke oppfattet hvor kort det egentlig er til mai, og ønsket om fornøyelse undertrykker fornuftfølelsen fullstendig! Derfor bruker jeg heller tid på å blogge en avhandling om min tidvise studievegring...
Apropo blogg: Denne bloggen ser aldeles ikke ut! Forferdelig grønn - ser ut som en Ikea-plaststol til bare 89.90. Kanskje jeg burde vurdere å omdøpe bloggen til Blogvar eller Blogvis?

For synshelsen til mine lesere sin skyld lover jeg å gjøre noe med dette. Men først er jeg nok nødt til å slepe min fortsatt møre kropp de 10 metrene bort til lesesalen. Sosialpsykologi - here i come!

Ingen kommentarer: