tirsdag 29. januar 2008

Sokker i jordfarger

Endelig ble disse sokkene ferdig! Begynte å strikke de til meg selv i høst, men så kom eksamener og julegavestrikking og tok over, så de har ligget på vent en stund. Sokkene er strikket i Silja flerfarget garn og noen smart-rester på pinne 2,5 og 3. Sitter godt på foten og er fine å se på.


Sokkene



Close-up
Lørdag var kjæresten og jeg på TOYS R'US - en sykt stor lekebutikk på Tiller utenfor Trondheim. Vi skulle egentlig bare kjøpe et puslespill, noe som har vært planlagt lenge. (Jada, nerdepar.) Men på vei til kassa kom jeg over denne:

Syk og sint

En slik nostalgisk liten sak kunne jeg ikke unngå å bruke litt av studielånet på! Alle som vokste opp på nittitallet, og som ikke synes det er irriterende med små pipelyder, ser seg sikkert enige. Dessverre var ferdigehetene mine innen tamagotchi-hold forlengs glemt, og 3 dager senere fløt den rundt på skjermen med englevinger og glorie. Søren. Blir hvertfall ikke barn på meg på en stund!


2 kommentarer:

MirreVirre sa...

Så festlig med tamagotchi! og fine sokker da! holdt på å begynne på et nytt par idag jeg å, men det ble med tanken... begynte på en vest i stedet. hehe
ha en super dag!

klem klem

Unknown sa...

åh, tamagotchi! min varte bare i ei uke før den dødde. og da dødde den på ORDENTLIG. den ble kasta etter bror min og knasa i gulvet. etter det fikk jeg ikke ny. :(

flink du er til å strikke, forresten! ungdommen nå til dags er for dårlige. meg inkludert.