torsdag 24. januar 2008

Våren med det rare i...

...har nettopp startet! Ja, for selv om snøen laver ned utenfor, har vårsemesteret plutselig fått et nytt innhold. Jeg kom inn som skuespiller i Studentersamfundets Interne Teater (fork. SiT)! Er kjempeglad. Har ikke skrevet her i bloggen siden den noe nervøse (for å si det mildt) auditionen på mandag, i frykt for å skuffe meg selv. Men det gikk tydeligvis veldig fint, og nå blir våren morsom og travel. Skal oppdatere mer på denne fronten når jeg får vite mer.

Allikevel lover jeg å få tid til litt håndarbeid, er faktisk omtrent ferdig med bursdagsgaven til mamma, og så snart den er pakket og sendt sørover, skal jeg legge ut bilde. Har dessuten et miniprosjekt i kveld: kombinert jule/innflyningsgave til studievenninnen min Siv. Den skal være ferdig til i morgen, så bilde kommer snart!

Da får jeg krampelese de siste sidene i første kapittel i psykologiboka, så kan jeg velfortjent (kremt?) ta kvelden her på Dragvoll. (Dragvoll er den ene campusen til NTNU, dvs. mitt studiested.)

Dramatisk hilsen! :D

1 kommentar:

MirreVirre sa...

Sokker er gøy til et visst punkt... nå er det ikke såååå gøy lengre... holder på med sokk nr fire på en uke, det er litt mye! er godt å høre at du har det bra og at skuespillerspiren er på vei tilbake igjen!
ha en super helg snuppa!

klem klem