lørdag 26. januar 2008

Strikkepinner...

...på vei fra Hong Kong! Tenkte jeg skulle henge meg på lasset og bestille bambusstrikkepinner på Ebay. Ble ca. 90 kr for 12 par 20 cm strømpepinner fra str. 2.00 til 8.00, og det syns jeg er en fin deal. Er disse størrelsene jeg bruker oftest også, men har kun metall og plastik fra før. Men det må nesten nevnes: selve pinnene kostet ca. 6 kr, var frakten som ble "dyr"! Var uansett godt å ha kjæresten her for å forklare spillereglene på nettaksjon!

Hybelvenninnen min er på pedagogikk-konferanse i Bergen, så når kjæresten min drar på studentersamfundet for å være bartender litt senere, blir det sokkestrikking for min del. Morgendagen er NØDT til å benyttes til skolelesing, for uka som kommer blir temmelig hektisk: studentteater-start og mange nye forelesninger!

Ha en fortsatt fin lørdag!

Ingen kommentarer: