lørdag 19. januar 2008

Zik zak, det drypper på tak...

Tik tak, det regner i dag! Ikke noe kan beskrive denne lørdagen i Trondheim bedre enn Sigurd Obstfelders dikt Impromptu. Under skråtaket i Sandgata blir møkkaværet enda mer påtrengende, og den planlagte lørdagsturen gikk selvsagt rett i vasken. Men i og med at samboeren kom hjem og romsterte fra kl.03.00 til 04.30 i natt, var det godt å få drunte lenge og vel, selv om det muligens har ført til at jeg har snudd døgnet totalt. Og nå kan jeg med god samvittighet lage kakao og kose meg med bok og strikking i noen timer!

Har dessuten en del praktiske gjøremål som har vært utsatt over lengre og kortere tid: Organisere strikkeoppskriftene mine. Organisere forelesningsnotater. Fortsatt sette bind på bøkene mine. Vaske hybelen (denne kan utsettes til i morgen :P).

Uansett vær - Studentersamfundet er kveldens mål! Går forresten an å se arrangementet på NRK P3-tv på nett... for de som skulle være interesserte. God lørdag!

Ingen kommentarer: