onsdag 16. januar 2008

Nytt år, nye muligheter?

2008 er her, og jeg så muligheten til å starte på nytt med blogging. Den gamle hadde for lengst gått i glemmeboken, og etter å ha lest igjennom innleggene som var nesten ett år gamle, bestemte jeg meg for å slette hele greia. Planen for min nye, forbedrede blogg, er både å skrive om livet for en drammensjente i Trondheim, samt å legge ut litt bilder av evt. håndverk jeg rekker å lage. (Inspirert av min gode venninne Mirrevirre.)

Tilbake i barteby har jeg tatt fatt på studiene igjen, og dette semesteret går det i drama/teater, nordisk og psykologi. En god blanding med andre ord! Vurderer å få meg noe fast å gjøre på fritiden også, og skal kanskje søke teateret på studentersamfundet. Ikke at jeg ikke har nok å gjøre, med venner, kjæreste, strikking, studier, trening osv, men forrige semester ble litt ensformig (man kan bli gaaal av å sitte på lesesalen 24-7), og jeg trenger noen nye vibber.

I kveld blir det helaftens med samboeren min, Inger. Først trening, danceaerobic, og deretter middag, før vi avslutter med Kiera Knightley-filmen Om forlatelse på kino. Er spent på sistnevnte, ettersom jeg leste boka med stor fornøyelse.

Da gjenstår det bare å se om jeg klarer å holde bloggen oppdatert dette året! Over og ut :)

2 kommentarer:

MirreVirre sa...

Tusen takk for at du nevner meg =)
tenkte jeg skulle sende deg en liten kommentar da vettu, så ikke bloggen blir heeelt ensom! du blir lagt på lista mi du også nå, så da skal jeg nok besøke deg med jevne mellomrom!
ha en super kveld!
klem klem

MirreVirre sa...

her kommer en hilsen til! hehe
du har fått en pris, den ligger i bloggen min!

ha en goood dag!

klem