torsdag 5. juni 2008

Ettermiddag i hagen



Hvorfor jeg hopper? Jeg fikk jobben! På Lindex. Er hoppende glad med andre ord. Ble ansatt på dagen, og jobbet noen timer allerede i dag. Veldig morsomt og utfordrende. I tillegg ringte de fra min forrige jobb og ville ha meg litt allikevel, en av de ansatte hadde nemlig fått plass i neste sesong av Top Model (!). Så jeg skal virkelig få jobbet fra meg i sommer. Og tjent penger, hurra. Har husleie i Trondheim som må betales til tross for at jeg ikke bor der i sommermånedene. Men jeg skal også ha litt ferie. Allerede neste helg reiser jeg til Mosjøen for å treffe venner fra folkehøgskolen jeg gikk på for to år siden, og vi skal gå toppturer, padle kajakk og bo i telt en hel helg. Gleder meg.

Har dere fått dere sommerjobb?
Masse glede fra Ingrid!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Du hopper spenstig.

Vikkebekke sa...

Nydelige hagebilder! Likte de, var ikke helt standard. Bruker du speilrefleks? Det er noe shit å trenge penger, har ikke fått meg sommerjobb enda, men det begynner å haste. Skal på en svært kostbar Australia tur til høsten som kommer på langt over 20 tusen, og så er jeg elendig til å spare! Skal på loppemarked neste helg, kanksje jeg finner noe utradisjonelle klær :)

Jeanette sa...

Herlige bilder :D
Gratulerer med den nye jobben! :D

MagnusQtie sa...

Gratulerer! Så veldig bra at du fikk jobben på dagen. Da gjorde du et godt inntrykk. Jeg skal fortsette å jobbe på Din Sko, til jeg flytter til Oslo i august <3

Shortsen min er for gutter da, men du kan gjøre den til uni-sex ;)

Ireneelise sa...

Herlige hagebilder, og gratulerer så mye med jobben(e)!

Det med headern din var bare positivt ment, jeg digger den! Du har lissom brukt essensen av deg selv, genialt.

Kristine sa...

så herlig :D gratulerer!

jeg jobber på subway, og blir vel å jobbe der i sommer også :)

Maren sa...

så utrolig pene bilder du tar! kjempe fin blogg.

Ingunn sa...

så bra du fikk jobben:) gratulerer

fine bilder:)

Anonym sa...

Det var forresten fin shorts, hvor er den fra?

Jeg har vel en slags sommerjobb, jeg skal male verandaen til farmor og farfar, sammen med søsteren min. Og det kan hende jeg kan jobbe noe på jobben også.

Camilla Didriksen sa...

Du har alltid så fine bilder på bloggen din! :)
Sommerjobb.. Jeg prøver å finne noe som passer meg, du er heldig du som har fått tak i allerede da ^^ Håper jeg finner noe jeg liker snart! Hvis ikke får jeg bare ta det jeg får :D Gøy å tjene penger uansett ^^

Anonym sa...

grattis med jobb og fin blogg:)

astrid sa...

Grattis med jobb! Stas med klesbutikk da :) Si ifra hvis dere har noe fint undertøy, jeg jobber mot å skaffe meg en sommerflørt, så da er det sikkert lurt å være godt forberedt. Høhø.

Ellers er jeg godt igang med å jobbe på Bygdøyferga i år igjen - flæshe bleke legger og selge billetter til turistene. "Viking ship museum, that way, yes, diritta a questa strada, arrivederci" lissom.