fredag 6. juni 2008

Små sitroner gule





Sitronvariasjoner. Singlet - loppis, bikini - h&m, solbriller - mammas gamle, rosa bolle - iittala, fikk av mamma etter eksamen.

Lekte meg med pappas speilrefleks etter jobb, og jeg konkluderer med at jeg faktisk er mer glad i mitt eget, kompakte kamera. Speilrefleks har så mange funksjoner som man bør kunne for å få bra bilder. Og jeg kan de ikke. Vil ikke kunne.

Opplæring i den nye jobben i dag også, en del nytt å lære. Kassene på Lindex har blant annet 1000 flere funksjoner enn den som er i den knøttlille butikken jeg har jobbet i før. Og det er faktisk ganske utfordrende å hjelpe pensjonistdamer med å finne undertøy når de ikke en gang husker sin egen bh-størrelse! Men utfordrende på en positiv måte. Bare synd folk er så utolmodige nå til dags. ("Nå til dags" - jeg er i ferd med å bli gammel. Jeg har også kjøpt "behagelige sko". Skummelt.) Jeg liker ikke å skylde på at jeg er ny dersom folk blir litt rastløse når ting går tregt. Men slikt bedrer seg fort.

Etter jobb dro jeg for å bade med en barndomsvenninne jeg ikke har vært med på mange år, og kjæresten hennes. Deilig og varmt i vannet på Landfalltjern, og bilen målte 32 varmegrader i lufta. Voldsomme tilstander.

I morgen skal jeg besøke mine besteforeldre i Moss, men jeg skal rekke å poste et innlegg før avreise. Ingen internettforbindelse før søndag.

Dagens tips: Husk solfaktor! Heller bleik i dag, enn rosin i morra.
Bis dann!

6 kommentarer:

Jeanette sa...

Hørtes ut som en utrolig dag! :D Kjempe fine bilder! Likte kjempe godt toppen og brillene :D

Anonym sa...

Wee, jeg er nevnt (selvom anonymt) i Ingrids blogg! He he... Var en kjempekoselig dag! Må repeteres senere ;)

Camilla Didriksen sa...

Vet, men jeg får bare søke på masse rart, så får jeg sikkert noe :) Har en nødløsning, haha. Men det er ikke så veldig, populært hos meg. Sitte i et lokalet med over 100 andre og ringe folk og spørre dem alle mulige spørsmål. Godt betalt, men. Blir vel til det :) Haha.

Du må også ha en kjempe fin helg! ^^

Ida sa...

Kule bilder! Du fant det mykje fint på loppis. Heldig grisen! Du får kose deg i somarvarmen så godt som rå. Nyt det så lenge det varar.

Hilde N sa...

FANTASTISKE bilder. Sommer sommer sommer!!!

Unknown sa...

Nice pictures! :D
Your glasses are really cool