onsdag 18. juni 2008

Singin' in the rain






Det ble skjørt. Paraply - mammas konfirmasjonsparaply, spenne med rosett - gammel, kofte - loppis, t-skorte - sørlandschips, fått av pappaen til Miriam, skjørt - primark, strømpis - h&m, gummistøvler - gamle.

Hjemmelagd pizza med pappa. Blir nesten frokost, har glemt å spise oppi all bloggingen. Skummelt. Men helt greit. Det er ferie. Og det er faktisk litt greit at det regner. Oppfriskende på en måte. Dessuten trenger skogen det, slik at det kan vokse og gro etter skogbrannen som var rett i nærheten.

Kanskje i overkant mange poster på få dager, men må kose meg når jeg kan. Torsdag til lørdag er det hele jobbdager i kjipe klær.

I kveld blir det kos med venninner. Dere må også kose dere!

En er en, og to er to –
vi hopper i vand,
vi triller i sand.
Zik zak,
vi drypper på tag,
tik tak,
det regner i dag.
Regn, regn, regn, regn,
øsende regn,
pøsende regn,
regn, regn, regn, regn,
deilig og vådt
deilig og råt!
En er en, og to er to –
vi hopper i vand,
vi triller i sand.
Zik zak,
vi drypper på tag,
tik tak,
det regner i dag.
Impromptu - Sigbjørn Obstfelder

21 kommentarer:

Victoria sa...

S herlige bilder :)

Anonym sa...

Fine bilder. Veldig flotte farger! Kossen kamera brukar du!? Og, jobber du med teater/drama? Det høyrest så utrulig spanande ut. Kva gjer du!? Kan ikkje du fortelje litt!;)

ane sa...

Klart man må kose seg med blogging når man har litt fri, jeg gjør det samme. Jeg stiller det samme spørsmålet som over, hva slags kamera har du, evt hva slags innstillinger bruker du for å få fargene så sterke?

Emilie sa...

ååå for en fargerik og fin blogg :D elsker headern din. Flott jobbet :D :D

Polly sa...

Jeg DIGGER det bildet av den klypa. Kjempefint! :)

Anonym sa...

Det skjørtet så veldig fancy ut.

Regine sa...

Herlige bilder! nice outfits og kul paraply.

Elsker spesielt bilde av klesklypa, steike så kreativt.eg eiger ikkje hjerne til å komme på å ta bilde av sånt.

heimelaga pizza e best, ingen protest, dei som seie imot e ein idiot :P

Håper du har hatt ein skikkelig koselig jentekveld!

http://www.regine.devote.se

Camilla:) sa...

Skjønner virkelig ikke hvordan du klarer å ta så fine bilder altså! De er alltid så fargerike og fine syns jeg:) Hvordan kamera bruker du?
Jo takk, det trenger jeg!:)

Jeanita Helen sa...

:Dhihi.. Ja sant det;)
Takk skal du ha. Ja jeg vet, skal til legen i dag,for sykemelding. Håper han kan hjelpe meg å finne ut om det er noe jeg kan ta for å bli bedre!Eller unngå å bli dårlig passer vell bedre å si:P hehe

Herlige bilder foresten:D;)

Jeanette sa...

Utrolig fine bilder! Men det er alltid fine bilder på bloggen din søta! :D
Har ikke så tannpine i dag :D Så er veldig glad for det :D

Anonym sa...

jeg blir glad av å lese bloggen din. du tar så fine bilder og.
... vi hopper i vann!

Camilla sa...

DNÅÅÅ, så søte bilder:D

Anonym sa...

For noen UTROLIG kule bilder!

Anonym sa...

NYDELEGE bilder! :D

Ellenpellen sa...

Åååå, jeg elsker bildene dine! :) så utrolig fine farger

Louise sa...

Flotte, fargerike bilder :)
Koselig med et lite barndomsminne med Impromptu også :)

Karoline sa...

herre for noen herlige bilder!

Ingunn sa...

åh, jeg husker den sangen. haha..

du ser alltid fra ut og tar fantastiske bilder. elsker strikkejakka di

moon sa...

Elsker fargene på bloggen din! :)

Ane sa...

Stilige bilder :) Elsker jakken din!

Anonym sa...

Wow:) For en fantastisk paraply!