mandag 23. juni 2008

Helg. Weekend. Wochenende. Fin de semana.














Helga i bilder. 1) Lørdagens outfit. Shorts - Lindex, topp - cubus, yndlingskofte, sko, veske - loppis, strømpis - h&m, sløyfe, armbånd - fretex. 2) Rødt er fett. 3) Knalle plastperler. 4) På Union Scene. Aina kommer løpende når jeg foreviger Kjetil. 5) Kjetil er vikarierende vaffelansvarlig. 6) We were lightning. Diggbar folkrock. Hør her. 7) Honkoburger, med søs'kjæreste Thorra i front. Speisa og hardcore. Hør her. 8) Nattmums. Sukkererter er yum! 9) Sukkerertspisekonkurranse. 10) Kjetil bidrar med superchips. 11) Søndag. Søs, Thorra og jeg venter på timeekspressen til Moss og besteforeldre utenfor kristenbokhandel. 12 og 13) Rastløs fotograf. 14) Bestefar ble 93 år. Slikt må feires med spekefat. Min nye innovasjon- "Pimp my spekemat". 15) Jordbærbløtkake.

Årets festivalbegivenhet
, Vaffelføzz den 12.juli, ble sparket avgårde med en kick-off i elvebyen lørdag kveld. Vaffelkomiteen bød på varm grill, trygdevafler, aass, et knippe musikkutøvere og god stemning. Vi gleder oss nå til festivaldagen, som skal bli en lørdag uten like, med 12 artister, kunst, bollywood, vafler bedre enn mors, vaføzzories, pensjonisttepper, lykter og puter, börek, aass og folk. Jeg skal dedikere en hel post til herligheten før den tid. Så lenge kan dere sjekke ut hjemmesiden her, og vurdere om dere bør dra stompen deres til Drammen en vakker sommerdag.

Om en uke sitter jeg i en rød stuga i Stockholms skjærgård. I mellomtiden jobber jeg så busta fyker, og fyller opp kontoen så husleia kan betales. Og så det kan shoppes i den svenske hovedstad.

På torsdag åpner en annen festival under byens broer. Fjølfest er de skatefrelstes festival, og arrangeres av noen dugandes venner av meg. Jeg skal ikke delta i noen konkurranser på brett selv, men jobbe frivillig, samt få med meg årets urørt; Matias Tellez. Fjølfest byr på alt fra konkurranser, til kurs, konserter og kinovisninger av skatefilmer. For interesserte, sjekk her.

Køya er klar. Mandags nattablues.

18 kommentarer:

Anonym sa...

Wow. pene bilder..

Ingrid sa...

Audm: Takk:)

Anonym sa...

Stilig antrekk, morsomme bilder.

moon sa...

Takk ;)

Kult armbånd du hadde!

Ingunn sa...

så ut som en bra helg .) hotte sko!

Camilla Didriksen sa...

MASSE fine bilder som vanlig =) Fortsett slik!!

Maria Helene Nilsen sa...

Virker som ei bra helg det ja! Vaffler, nam :D Jeg tror jeg har nevnt det før, men jeg virkelig elsker måten du tar bilder på, hvordan du klarer å fange et øyeblikk ! Det er nydelig.

Mira sa...

Kult antrekk! Er det du som tar bilder? Utrolig fine i hvertfall!

Jeanette sa...

Kjempe fint antrekk :D
Kjempe fine bilder :D

Camilla sa...

Koselige bilder :D

KamillaK sa...

Herlige bilder! Headeren din er så søt!

Anonym sa...

For ein NYDELEG sjiraff!

Anonym sa...

Elske på klesstilen dni. Den er nydelig.

http://noeria.blogg.no/

3-2-nuz sa...

Kva er eigentleg den fantastiske giraffen? Har han eit namn?

Louise sa...

Jeg liker bloggen din, den er så fin og fargerik :) Du er et friskt vindpust i bloggverdenen ;)

Jeanita Helen sa...

Herlige bilder;) og sweet outfit;)

Ingrid sa...

Kamilla: Takker og bukker:) Men jeg kommer ikke inn på bloggen din ved å trykke på navnet ditt, stemmer det?

Lena sa...

Kjempefin blogg og fantastiske bilder!!