tirsdag 10. juni 2008

Tøff i pyjamas





Pyjamas/jumpsuit - Lindex, øredobber - London. Pysjen skal jeg bruke ute når det er varmt, den er fin nok til det.

Det er kanskje en god ting at jeg ikke har vært tidenes mest aktive blogger de siste dagene. Ta det som et tegn på at jeg faktisk har et liv. Jobben er fantastisk. Godt miljø og spennende arbeidsoppgaver. 8 timer i strekk kjennes i beina, men tanken på at jeg snart kan dra bankkortet igjen, blåser alle hovne føtter avgårde.

I morgen skal jeg noen timer i min "gamle" jobb, før jeg pakker sekken og drar. Først til Moss for å løpe og besøke besteforeldre, og deretter setter jeg meg på nattoget i retning Mosjøen. Fra torsdag til søndag blir jeg borte, jeg skal treffe folkehøgskolevenner, være lenge oppe i telt, gå toppturer, padle kajakk og bade i kald sjø. Det vil nok forbli stille her så lenge, men jeg lover å stille med et kamera fullt av nydelige Nordlandsbilder når mandagen kommer.

Nok en gang: Tusen takk for alle søte og oppmuntrende kommentarer, det varmer.

På forhånd god helg!

Pssst: Jeg fikk (som jeg IKKE hadde trodd) en A i nordisk teori, sjanger og retorikk. Steike. Jeg er visst flink.

13 kommentarer:

Jeanette sa...

Kjempe fine bilder :D Liker alltid bildene dine :)

Gratulerer med A'en din! :D Du er kjempe flink!!!

Jeanette sa...

Tusen takk for en utrolig SØT kommentar! :D Nå ble jeg kjempe glad!!

God tur!! Og håper du kommer til å kose deg MASSE :D

Jeanita Helen sa...

Ååh så herlige bilder! Du har alltid så morsomme bilder:D Gleder meg til å se noen fra turen din! Håper du får en strålende tur og koser deg masse masse!!;)

Ida sa...

Hoho gratulere med A!!! Du får kose deg på tur. Høres veldig kjekt ut å treffe gamle kjente, og besteforeldre. God helg og god ferie og ja. :)

Anonym sa...

eg skal lese lit om den, så kanskje eg bestemmer meg for å lese den!

takk for fin kommentar, det varmar.

god helg til deg òg på forhånd!

MagnusQtie sa...

Æææh! Nå har jeg glemt hvor du jobbet?

Hva skal du nordover for? Jeg er fra Bodø ;)

Heidi sa...

En veldig spessiel pysjamas. Jeg elsker den. Hvor fra?

Anonym sa...

Så søt pysjamas!

Anonym sa...

Utrolig fine bilder. :) De ble jeg skikkelig fascinert av.

Ladybird sa...

Velidg fine bilder :)

Vikkebekke sa...

Håper du har en fin tur! Nyyydelig pyjamasbildet, du e så flink :) Uff, må legge meg før jeg skriver noe mektig dumt noe.

Ingrid Marie sa...

så herlige bilder, over hele bloggen:D

Anonym sa...

hei. råfine bilder. hilsen mio.