tirsdag 3. juni 2008

Lopper i blodet - sommer i lufta











Til ære for mine søte lesere: et utvalg av plaggene fra lørdagens loppis. 1-5) Opprinnelig en stripete shorts, som jeg sydde om til skjørt i dag tidlig. Liten skinnveske, også fra lørdag. Sko, sløyfe, singlet - loppis, fretex og mammas gamle. 6-8) Rutete plisséskjørt brukt som kjole. Oversized gul- og hvitstripete singlet. Belte - mammas gamle. 9-14) 80-talls ballkjole, som sydd til meg. Knallrød clutch. Røde og hvite sko - tidligere loppis. 15-16) To par tøysko.

Fint, hva? Jeg liker alle tre. Kjøpte flere plagg, men de ligger enten til vask eller trenger å syes om litt. Bilder kommer en gang i fremtiden.

Jeg svettet meg gjennom bildetakingen, sommeren fortsetter for fullt i Drammen. Det er meldt like varmt en god stund til, og jeg lurer på om jeg kommer til å få gjort noe i det hele tatt. Litt synd at alle vennene mine enten jobber eller leser til eksamen fortsatt, for det er ikke like morsomt å dra og bade alene. Jeg krysser heller fingrene for en sommerjobb, begynner å bli litt rastløs. Sove lenge, sole, og spise is er deilig i en ukes tid, men så må jeg ha noe annet å gjøre. Noe som helst innebærer aircondition.

Men bevares, jeg klager ikke. Kan ikke huske sist Norge hadde slikt vær. Det er deiligdeiligdeilig!

Nykål, asparges, melon og skinke, salat - yam!

Ps: Hvem er alle som besøker meg? Telleren på siden sier et høyt tall. Jeg er nysjerrig.

26 kommentarer:

Luna sa...

For en skjønn blogg du har! Gjorde meg skikkelig glad. Flotte "lopper" du fant også. :)

Camilla sa...

For et søtt skjørt på de første bildene :D

Anonym sa...

Den blå kjolen var nydelig. Me love. Her har det vært fint vær i ca. 3 1/2 uke og det var 30 grader i skyggen i dag. Jeg er irritert over at det er pent vær jeg.

Anonym sa...

:D elsket outfittet

Karin sa...

Så utrolig søt blogg du har! Stilen din er kjempefin :)

Anonym sa...

JEG HAR FERIE!!! Og i morgen tenkte jeg å dra å kjøpe ny bikini så da vil jeg være med å bade! Jeg har som mål å bade denne uka:)

Ingrid sa...

Nina: date!

eilinnbeathe sa...

Jeg kom virkelig i sommerstemning av dette innlegget altså! :)

Hilde N sa...

Kul den rutete kjolen.. eller skjørt var det vel egentlig!
Liker bloggen din også! Ny leser her! :)

MagnusQtie sa...

Du kler deg så søtt :)

Ja, er klar for barn en gang. Bare ikke enda.
En mann er jeg enda mer klar for!

Ane sa...

NYDELIGE kjøp. Herregud, jeg blir så misunnelig.

Vikkebekke sa...

Åh, loppemarked er sinnsykt kult! Likte den rutete kjolen, den var heldigg! Du har fått bra catch :)

Ingunn sa...

elsker loppene dine, er sjalu på veskene. du er så søt med oppsatt hår :)

Jeanita Helen sa...

Likte det meste der. Det rutete skjørte var fint<3!
Men likte ikke tøyskoene nederst.
Smak og behag det vettu;)
Søte bilder har du tatt enda en gang!:D Godt å høre at du fortsatt har pent vær i drammen:D
Ha en finfin onsdag!:D

Camilla Didriksen sa...

Kjempe fine bilder! :D Skikkelig sommeraktig, og nydelige farger og klær! ^^

Elise sa...

Jeg er innom bloggen din hver dag, jeg. :] Du er søt og bloggen er søt. <3 Veldig mye fint du fant på loppemarked! Jeg kjøpte et skjørt på Fretex i dag, som jeg lurer på om jeg skal sy om til kjole.

Jeg skulle gjerne vært med deg for å bade, men det er litt langt til Drammen.. :P

Ellers svetter jeg meg igjennom eksamenslesingen. Og det går treigt! Er så fint å sitte ute, men skulle egentlig ha vært inne for det er da jeg konsentrerer meg best. Men det er ikke ofte det er så fint vær her på Møre, så da må man benytte det når det er her! Jeg har spist en halv vannmelon alene i dag, og nå springer jeg på do i ett sett. :P

Anonym sa...

Jeg er her og leser Ingrid! Jee! Da vet du om en.. Helene pleier også se her! Hurra!! Du er søt:)

Unknown sa...

cute dresses! <3

Anonym sa...

Det første skjørtet var skikkelig søtt!

Ireneelise sa...

Bilde nr 3 var kjempe nydelig! Og for noen herlige kjøp :D

Merker jeg begynner å være innom her hver dag nå, og jeg elsker din litt mer "barnslige" header.

Regine sa...

wow - det var mange fine bilder ,og antrekk!! elsker det første antrekket med den brune lille veska, den var heftig. love it. alt er fint. du er flink å sette i sammen ting og farger!!
Bloggen din råkker :D

http://www.regine.devote.se

Sara sa...

Kjempe søte antrekk, spesielt det første! digget skjørtet :D

ingeborg sa...

Jeg digger alle bildene du legger ut her på bloggen din, de er så herlige :) og så mye fint du hadde funnet ;D

Anne-marte sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anne-marte sa...

Så flink du er som syr om klærne! Jeg kjøper ting på bruktbutikker som jeg tenker jeg skal sy om, men jeg får ikke til

Ingrid sa...

Camilla og Helene: Jei! Så koselig:) Vi må henge i sommer!