torsdag 26. juni 2008

Randigt





Hagetull i dagens. Strikket trøye, veske, armbånd - loppis, shorts - josefsson, sko - mammas gamle. Strømpisen rakna etter sånn ti minutter. Typisk.

Lang dag. Blir en hektisk innspurt før ferien i neste uke. Men da skal det også bli supergodt med fri. Litt frivillig jobbing for Fjølfest i dag, og ut fra forberedelsene later det til å bli en knall festival! Synd jeg ikke kan delta så mye, jobber fulltid fram til jeg drar natt til søndag. Men jeg skal da også få oppleve festival - 12.juli.

Må nok en gang rose dere lesere for noen überhyggelige kommentarer på postene mine. Takk - det gjør virkelig dagen.

Husker dere hoppeloppa? En pitteliten leke i gummi som man vrengte, så ventet man, og så hoppet den høyt! Alle skulle hatt en slik. Jeg savner mine.

16 kommentarer:

Iris sa...

Herlig antrekk!:]

Anonym sa...

Fancy t-skjorte! Og det hoppebildet hvor man bare ser bena dine var veldig stilig, jeg klarer ikke hoppe sånn fancy. Jeg tror ikke jeg har nok spenst og grasiøsitet, haha.
Sånne lopper, aww! Jeg tenkte på det for noen dager siden, faktisk.

Kristine sa...

HOPELOPPA husker jeeg!

herlige farger på den tee'en ;)

Jeanita Helen sa...

;) Ja syns også det var litt lurt. Og mer praktisk enn de vanlige stativene. Jeg har bestilt det fra fotoknudsen. Kosta bare 199,- !!:)

Okei;) Det hørtes ut som en topp helg! Du må kose deg masse masse!!:)

Takk for det :D Dagen var den 24, men takk uansett;)

Nok en gang stilige bilder:P fikk litt følelse av sverige av dem:P

Marthe Sofie sa...

Deeilg antrekk, og vannvittig stilige bilder! Litt gøy med fart i bildene.

moon sa...

nei, noen ganger trenger vi ikke piercinger mer ;p

kule bilder forresten :)

Anonym sa...

fine bilder, jeg elsker shortsen!

Regine sa...

Du tar alltid like masse fine bilder - digger bloggen din. Kult det bildet der beina er i lufta, du er kreativ!

Takk for koselig kommentar med så mange fine ord. you made my day!hadde jobb-helg, men skal ha fri på lørdag og søndag som kommer, det blir KOS.
Ka festival du skal på? eg e litt treig som ikkje forstod det kanskje.

ja eg har ein sånn hoppeloppe! it's so much fun :D lurer på kor den e..

Mira sa...

Du tar utrolig fine bilder! Pent antrekk! Takk forresten ;)

Louise sa...

fint antrekk, veldig sommerlig egentlig :)
Jeg har aldri hatt en Hoppaloppa!

Sara sa...

FINT antrekk :D

Jeanette sa...

Kjempe fint antrekk! Og kjempe fine bilder ;D

Camilla Didriksen sa...

Kjempe fint antrekk! =)
Elsker bildene dine

Anonym sa...

Mange fine bilder her :-) Kult antrekk også.

Ida sa...

Ekstremt kult "hoppebilde" Eller kva det no enn er :P

Camilla sa...

Jeg må nesten bare si at jeg elsker bildene dine, blir alltid så glad :D