mandag 14. april 2008

Buksemann

Her er min nye partner in crime: Buksemann!
Jeg digger den lille sjarmøren, som er heklet fritt etter oppskrift fra Garnstudio, i bomull sport på pinne 3. Først var han tenkt en plass i gaveskuffen (som for tiden er tom), men vi har fort blitt gode venner (som dere ser på bildene), så vi får se. Jeg blir nok nødt til å lage flere buksemenn i andre farger, for mange venner (over 20 år) har allerede ymtet sin interesse.




Liten mann, men stor sjarmør.



Hei, jeg heter Buksemann!



Kjærlighet ved første blikk!
Se ikke bort i fra at den lille krabaten snart får en like søt venn. Heklepinnen har ei bolle i ovnen.

4 kommentarer:

signe sa...

Buksemannen ble kjempesøt!

MirreVirre sa...

Så kul den var!!! kanskje jeg å må lage en sånn! hehe... men er ikke sååå mye håndarbeid her for tida da. mye som skjer gitt! man kan jo si at det har ordna seg litt for meg å! hehe, også er det jo denna her akupunkturen som tar på mye mer enn jeg hadde trodd! han har satt meg helt tilbake igjen til der formen var når jeg var i trondheim, men i går kjente jeg at formen begynner å komme seg igjen!!! men siden jeg ska dit igjen idag blir det vel like ille igjen... tihi

ha en super uke søta! hils buksemannen!

klem klem

MirreVirre sa...

det skal hjelpe i lengden ja! jeg skal visst få et langt og bra liv i følge han kineseren jeg går til! vet ikke hvor lenge jeg må holde på, men kan nok være en stund! bare ejg blir frisk så er det greit!! tihi, resten har jeg for så vidt skrevet på facebook da...
klemmo

signe sa...

nei, de er ikke ferdige. i går gikk. jeg lei. :P og så fantaserer jeg om elefantlua mi i stedet for. hørt om ravelry? der bør du bli med!