tirsdag 29. april 2008

Fingertupp

Denne dama (jeg tror det er ei dame) har vært ferdig en stund. Endelig har min gode venn Buksemann fått selskap i bokhylla. Og jeg har fått to hyggelige samboere. Kunne det vært bedre? Nei. Jo, forresten. Dersom de ikke hadde hatt vatt mellom ørene. Men greit nok, de klager i alle fall ikke! Søteste fingertupp er heklet i bomull sport pinne 3. Inspirasjon fra garnstudio. Da skal dere få en liten presentasjon av tuppa:


Hei, jeg heter Fingertupp!



Venstre: Endelig selskap i bokhylla. Høyre: Jøsses, Fingertupp tar frivillig oppvasken! Snakk om lykke :D



Den lille familien med sitt nye medlem. Fryd og gammen i hjemmet.

I dag åpnet jeg sosialpsykologiboka. Åpnet den. Leste 10 sider. Lukket den. 590 to go. 5 dager. Dette burde ha vært en realitetsfjernsynsserie. Stryker hun eller står hun? Følg med!

Var dessuten på teaterbesøk i dag. Kasimir og Karoline på Trøndelag Teater. Likte det ganske godt. Var regn på scenen. Og store bamser. Og tivolilys. Og ABBA. Og fine skuespillere, hvertfall nesten alle. Ingrid elsker teater, og gleder seg til høsten! Da har SIT spennende stykker på programmet. Men røper ingenting ennå.

So ro lille mann, nå skal Ingrid sove.

13 kommentarer:

Jeanette sa...

Så morsomt at du kjenner til det :) Ja, jeg likte stykket kjempe godt.

Ja, hvis jeg skal søke i Trondheim skal jeg søke SIT hehe ;)

Jeg har likt teater så lenge jeg kan huske :) Alltid likt å stått på scenen, hehe :)

Har du noen linker, eller kan du legge ut noen klipp fra noen av skuespillene du har spilt? :) hadde vært moro å sett på :)

Liker den lille familien din :) hehe :)

Tror du jeg kan legge deg som link på bloggen min?:)

Jeanette sa...

Ja det hadde vært kjempe moro :) Du må huske å si ifra :)
Tusen takk :)

Ida sa...

Nei og nei så søt de var :D

Ida sa...

Studerer i Oslo ja :)

Ida sa...

Du spurte om hva ja :p flink å lese ja.. hehe Jeg studerer Bibliotek og informasjonsvitenskap :P

Regine sa...

heheh,kjempe søte!!

oi, då har du masse å lese på!Lykke til kjære deg!! Liker bloggen din.

God natt =)

http://www.regine.devote.se

Nøve sa...

Så søte små ting. :D

Tori sa...

rå søte! du som har lagd dem? ;O

Ingrid sa...

Tori: Heppjepp, that's me! Easy peasy :D

Regine sa...

heheh,ja eg har to blogger. kanskje litt forvirrende. den ene skal handle om mote.. og den andre meir om meg og mine tanker, men i det siste har det blitt dårlig på den her på blogspot, har ikkje vært så djup.. eller hatt tid. men blir nok meir tid no framover :)

Ja,håper du sitter og leser no for din del..hehe. Om å gjøre å bare satse på visse tema kanskje, det 'viktigste'.. :)

Elise sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Elise sa...

Nei, uff. Her ble det rot med kommenteringen, gitt. Vi prøver igjen. :]

Likte heklefigurene dine, hva putter du inni de, forresten? :]

Veldig søt blogg du har.
Linker deg jeg, om jeg får lov da. :]

Hilsen Elise

frøken ij sa...

så søte figurer du har lagd. likte spesielt godt den som jeg ikke vet hva heter. synes du har mange morsomme bilder. festilige farger på de. lykke til med eksamenslesinga :)