onsdag 9. april 2008

Overraskelsespakke!

Til min store glede oppdaget jeg en hente-pakke-lapp i postkassa mi i dag, og etter en tur på kontoret, og stor spenning, åpnet jeg overraskelsen. Det var fra Miriam, min gode venninne i Drammen, og som har bloggen Mirrevirres Hobbyblogg. Hurra og hei så glad jeg ble! Pakken inneholdt dette:



To kjempefine, strikkede kjøkkenkluter, snop i ulike varianter, strikkeoppskrifter og et kult sauekort.



Klutene - ALT for fine til å brukes!



En med blomster og en lilla-rutete.

Tusen takk, Miriam, jeg ble kjempeglad! Nå kan ikke dagen bli stort bedre :)

------------------------------------

Å ha langt hår kan til tider være upraktisk - røytinga sprer seg rundt i leiligheta, og setter seg fast i vasken og dusjsluket. Derfor har jeg investert i Mr. Plumbo - hjelperen over alle hjelpere når det gjelder tette rør. Blir action og fresing, samt rusende gasser den neste timen.



Hmm - hvordan virker nå denne?

3 kommentarer:

MirreVirre sa...

Så bra at den kom fram! og jeg er nesten overraska over at jeg greide å ikke si noe om noen overraskelser!!! tihi. klutene skal brukes, det er det de er til! jeg fikk jo brukt opp litt rester! oppskriftene skulle du jo som sagt få i påska, men det gikk rett i glemmeboka mi... hehe
godteri må fattige studenter få!

ha en super dag med Mr.Plumbo!

klem klem

Anonym sa...

hahaha, miriam ser tydeligvis ut til å synes at du har dårlig ånde (de friskene).

jeg vil også prøve plumbo! høres så gøy ut. bare selveste navnet, liksom. du må si fra om den er kul og virker. hihi.

Christine Tallulah sa...

å så koselig pakke :)