fredag 25. april 2008

Titta på min klänning!





Øverst fra venstre: Fretex, fretex, fretex, fretex, fretex og fretex.
Ingrid liker fretex. Det eneste stedet jeg kan shoppe uten å få dårlig samvittighet. Håper på noen loppis snart også. Kjolene er i alle fall på plass i skapet, så da kan det bare bli sommer!

I dag leverte jeg en hjemmeeksamen, og er fornøyd med å være ferdig med 30% av vårens prøvelser. Nå er slengbuksa på, og om en time har jeg en date med tvNorge. Nysjerrig? Vent og se...

4 kommentarer:

Frk.Badegakk sa...

Åjjjjj!!! Griselekkert! Grattis!=D

Anonym sa...

fiine kjoler og herlige bilder:) VIl du shoppe på fretex med meg? jeg finner aldri så fine ting:p

Anonym sa...

ååh, så fiiiiin! til høsten vil jeg låne!

Ingrid sa...

Takk:) Seff vi kan gå på fretex, Eirin! I markveien i sommer kanskje?