lørdag 26. april 2008

It's a crime

Da er det på tide å avsløre all denne hintingen til TvNorge, kombisykkelen og den gule regnjakka mi. Til høsten skal nemlig tv-kanalen ha en runde med krimkommisjonen, der de tar opp uløste kriminalsaker, og et av programmene skal handle om drapene på to studenter i Trondheim på 70-tallet. I den sammenhengen lager de en rekonstruksjon, og det er der jeg kommer inn i bildet. Jeg skal nemlig spille Torunn, den ene jenta som ble overfalt og drept (ja, det er helt forferdelig). Vi filmet til halv 5 i natt, og skal det samme i dag. I morgen skal vi filme i storsalen på studentersamfundet, der begge jentene var kvelden drapene skjedde. Kombisykkelen min, som er fra 70-tallet og arvet av bestefar, skal få delta i en scene. Det samme skal den knallgule regnjakka mi.


Fra venstre: Ego, dresset opp i tidriktig habitt. Min venninne Lise var med som statist.


Crew og skuespillere utenfor Samfundet. Den gule regnjakka Edel har på, er min og skal på tv!

I kveld skal jeg altså bli drept, og jeg gruer meg litt. Heldigvis er det bare på film, men det er ekkelt å tenke på at det faktisk har skjedd, her hvor jeg bor.

Fiskegratengen venter, tchüs!

2 kommentarer:

Jeanette sa...

ååh så morsomt :)
Vi satt opp en stykke som handlet om gatebarn :) Jeg skulle spille en jente som het: Tua. En jente som har vært igjennom en del, og levd på gata en god stund med storsøtera. Hvor spiller du og hva? :)
Kjolene fra Fretex var kjempe fine:)

V sa...

Nei så spennende! Dette må jeg nesten se