fredag 4. april 2008

God helg!

Dere vil nok ikke høre noe mer fra meg før søndag, jeg skal nemlig bort. Ikke langt, men så langt at jeg ikke har tilgang til internett. Jeg vil ikke si noe mer ennå, men her kommer et lite hint:


En gåte, hihi!

På søndag lover jeg imidlertid oppdatering på strikke- og heklefronten. Søs bør snart ha mottatt min store stolthet, og bildene er klare til å publiseres. I tillegg driver jeg med noe småplukk. Her er en liten smakebit:


Hva kan dette være?

Nå skal Frk. Lund ut og handle - det er en kjent regel at "uten mat og drikke, duger helten ikke". Og vi snakker ikke om vann. Men nok om det - dere skal få en oppdatering søndag :)

Ha en fin helg!

Og litt politikk sånn helt på tampen: Boikott OL i Kina så lenge de bryter menneskerettighetene! (Noe de gjør hele tiden.)

2 kommentarer:

signe sa...

Jeg boikotter alltid OL, jeg. ;)

signe sa...

Signe som i SIT-Signe. Bloggen er ikke helt operativ enda, skal bli strikkeblogg og altmuligannetblogg. Je!