onsdag 30. april 2008

Put on your dancing shoes



Tyllkjolekupp på h&m - bare 100 riksdaler! Røde converse og sliten strømpis.

På bildet nederst til venstre ser jeg livredd ut. Jeg var det. Holdt på å dette over gelenderet. Hobbyfotoshoots er en livsfarlig bedrift.


Det er fredag! For de som ikke er nødt til å lese pensum hele helgen: ta på et par behagelige sko til finstasen og kom dere ut og dans! Dans på fest, på byen, på låven eller fortauet, ute eller inne, med musikk eller a capella, oppå eller under bordet, alene eller med andre. Du vil sannsynligvis ha det kjempegøy, spre glede og få trening på kjøpet.

For de som ikke kan ta seg slike friheter nå i den o' heftige eksamenstid, gjør som meg: sitt på lesesalen til krampa tar deg, ta kollektiv transport hjemover, kjøp sørlandschips med spansk paprika-smak og holidaydipp, hopp i pysjen og nyt nrk og tv2s fredagsunderholdning. Ikke så gøy, gledespredende eller sportslig som første alternativ, men en god andreplass når man sliter med studiene.

Hva skal mine kjære lesere i helgen? Fortell, så kan jeg misunne dere til tusen!

Fredagspuss fra Ingrid.

20 kommentarer:

signe sa...

Helgas største eventyr blir å driste seg ut til byen i forkjølelsesrus for å få tak i hostesaft og appelsiner. Så du trenger ikke være så veldig sjalu på meg i det minste! Sist uke tok på altså, har vært sengeliggende siden tirsdag. BO-RING.

Ingrid sa...

Hm - av en eller annen grunn ble denne posten datert til 30.april. Men den er altså skrevet i dag, fredag 2.mai! Tulleruske blogg...

signe sa...

Haha, det er dessverre ikke så festlig. Komboen lite søvn, lite klær, og mye fyll i ukesvis lar seg ikke gå ustraffet hen, dessverre!

Christine Tallulah sa...

herlig :D
jeg skal danse i morgen, moren til kjæresten fyller 40 og skal ha cowboyfest, så har vært å kjøpt kruttlapper idag :) ha en strålende helg, Ingrid! så må vi få til en reunion snart!

Anonym sa...

Jeg skal shoppe (egentlig mest kikke med min studentøkonomi), med Helene på dagen i morgen! Det blir nok hyggelig :) Bortsett fra det tror jeg nok Fredrik og jeg bare skal ta det med ro... Han jobber mye og jeg må prøve å beholde døgnet rikig vei framover mot eksamen! He he... Så fine alle bildene dine er! Tar du de selv?

Anonym sa...

Hmmm... Det sto at dette le publisert klokka 15.20, men klokka er 00.21. Er det amerikansk tid?

Ingrid sa...

Nina: Å, så gøy! Jeg har litt shoppe-stopp fram til sommeren (hm. det sier jeg alltid), men da skal det handles! Hvertfall når jeg skal til Stockholm :) Ja, lurt å holde døgnrytmen på plass nå siste tida, selv om det ikke er kjempelett! Slumreknappen på mobilen er farlig...

Selvutløser er en fin ting å ha ;) Bor jo alene for tiden, så må fikse opp selv! Bloggen er litt rar, men du har kanskje rett i at det er amerikanske tider...hmm...blir nesten alltid feil tidspunkt!

MirreVirre sa...

har lite med tips til sånt på lager jeg asså... hmm... dårlig med det vennen! jeg å slappa av foran tv'en i går, men med thomas, god mat og vin da... og drlig form... hehe, kan ikke få alt! men gummistøvler som er på vei til gummistøvelhimmelen kan jeg ikke hjelpe deg med... smask på deg!

Jeanette sa...

Kjolen er fra Ginatricot :)

MirreVirre sa...

middagen i går var knallbra- og veldig enkel å lage! hehe. uslåelig kombinasjon det der! har ikke svaret på alt dessverre! hehe
ha en fortreffelig helg du å vennen. min går med på å pleie en usedvanlig dårlig form igjen...

signe sa...

kanarifant dått no er adressa :)

Polly sa...

Ingrid, du er så søt :)

Elise sa...

Så fin kjole. <3 Et skikkelig kupp!

Jeg burde lest til eksamen, som er på fredag. Men siden jeg brukte hele forrige uke til det, skal jeg drikke Corona med lime og spise potetgull med en masse dipp i kveld. :]

Anonym sa...

elsker kjolen din!:) jeg skal bare lese hele helgen- gud som jeg savner livet mitt:p liker bloggen din da! og gleder meg en masse til du kommer hjem til sommeren!

Anonym sa...

Du må bare si fra om du ønsker besøk da! Jeg kommer gjerne, har ikke vært i Trondheim før! Kan jeg hjelpe deg å ta bilder :P He he

Ingrid sa...

Eirin: Savner livet mitt også. Lest i hele dag. En lørdag! Og hele morgen. Blæ. Men det må til. Ferie om 16 dager :D Kommer vel hjem om 20. Hurra! Gleder meg til å se deg :)

Nina: Selvfølgelig! Kanskje ikke før sommeren, men til høsten vil jeg gjerne ha besøk:) Bare å si i fra noen uker i forveien, dersom du har en helg du vil komme. Kjempekos!

Anonym sa...

Ja, tenkte på til høsten, er vel ganske opptatt alle sammen nå framover ;) Når kommer du hjem for ferien? Skal du jobbe mye?

Ingrid sa...

Nina: Kommer hjem i slutten av mai, ikke helt sikker ennå. Blir vel å jobbe en del, har i alle fall lyst til det, men har ikke fått listene ennå :)

astrid sa...

Jeg var i Lofoten og surfet i helgen! Wohooo, jeg er kul! :) Nå er jeg hjemme igjen da, så vi sees kanskje på en lesesal nær deg... Arg.

Frk.Badegakk sa...

Ååååååå!
Knall kjole!!!!
Jeg ville muligens sett ut som en marengs som har gått ut på dato om jeg hadde dratt på meg noe sånt, men DU så lekker ut i den kjolen!
Ikke slå deg i hjel enda da. Du har garantert flere plagg å vise frem før den tid, har du ikke?
;)