mandag 28. april 2008

Rosa på ball



Søndag var det duket for Studentersamfundets Interne Teaters årlige vårball - vårens vakreste eventyr. Det hele fant sted på Selskapssiden, som var pyntet med blomster og duse farger for anledningen. Rundt 60 pene mennesker samlet seg til fest, og da kan det ikke bli annet enn bra! Ballet inneholdt alt et ball skal inneholde: god mat, festtaler, lapper med hemmeligheter man må utføre i løpet av kvelden, kåringer, underholdning, polonese med livemusikk, band, dans og nachspiel. Solen strålte utenfor, og SIT strålte innenfor. En kjempesuksess, noe SITs ballerinaer (de som planlegger ballet) må ta all ære for. Et lite utvalg i bilder:


Underholdning fra Studentkoret Pirum, som holdt en rørende og morsom mini-konsert.


Bandet 7 stones med sin finurlige musikk og Perry i front.


Kjærleik.


Fantastisk hybelfest med søte venner. Signe og moi.

I dag sov jeg. Lenge. For i morgen starter eksamensinnspurten. Det er under en måned til jeg er helt ferdig. Innen den tid skal jeg forgripe meg på flere hundre, kanskje tusen sider ulest pensum. Men jeg ser lyset i enden av tunnellen. Og gleder meg dessuten til en ny, fantastisk høst i Trondheim.

Ukens poll viser at flesteparten av mine lesere (som er ganske få i det hele tatt) skal feriere i Norge denne sommeren. Det skal jeg også, sett bort i fra en uke i Stockholm. Norge er et vakkert land, en dag skal jeg reise det på langs og tvers og møte venner og fremmede.

Det er forresten veldig hyggelig å registrere nye lesere av Ingrids liv og virke. Legg gjerne igjen en hilsen i kommentarboksen, dersom det er noe dere liker, noe dere skulle ønske jeg gjorde annerledes, eller om dere bare vil hilse!

God tirsdag!

5 kommentarer:

Karoline sa...

Så nydlig kjole!

Mryia sa...

Du har så fin blogg du Ingrid. Tenk vist jeg kunne ha en like fin blogg som deg.

Vyrdsamt HC!

Jeanette sa...

Åh så spennende :) da må jo du være kjempe flink :) hehe.

Stykket som vi satt opp het Mr. Thomaskompaniet. Vi har tolket det fritt etter Finn lunker Orkhons død. Har gått på teaterskole som hobby i 2 år :)

Ingrid sa...

HC: Har du blogg? I så fall kommer jeg ikke inn på den. Men tusen takk:D Håper du har det bra! Og at vi sees snart:)

Kristine sa...

Åhh, NYDELIG kjole! <3