mandag 5. mai 2008

Ikkje få panikk!

Da er det offisielt: Ingrid har eksamensangst. Kanskje for første gang siden jeg begynte å studere, får jeg pustebesvær og kaldsvetter bare ved å tenke på hvor mye som skal utrettes de neste 15 dagene. Etter noen paniske utbrudd i telefon med mamma, har jeg endt opp totalt apatisk. Kanskje ikke det lureste å bruke tiden på blogging når 1 årsverk med eksamenslesing skal fullføres på to uker?




Godt man har Grisi i slike situasjoner. Min gode venn gjennom 15 år. En gang rosa og tjukk, nå loslitt og grå. Men like lyttende som alltid.

Noen andre som sliter med lesekvaler for tida? La meg høre, så kan vi kvale sammen!

Ps: Jeg er ikke sur, selv om det ser sånn ut på bildene. Jeg er egentlig glad.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Griisiii!!!! Åh, nå ble jeg glad! He he... Den bamsen har opplevd mye :) Jeg sliter også med eksamensnerver! Jeg er heldig og skal ha en hjemmeeksamen på 3 dager, men den vanskeligste eksamen (som består av flere fag), skal vi ha på skolen som en 6-timers eksamen. *Huff*

Ida sa...

Off å off... Du får ha lykke til.

Skal innrømme at jeg ikke er så flink å effektiv som jeg burde. Får alltids gjort det jeg børr, men det tar litt tid å vimsing for å bli ferdig. Sitter foreksemepl nå med en repitisjons/innleveringsoppgave der jeg har to oppgaver jeg ikke har gjort. Og har da brukt evigheter på å få gjort de. *sukk* Så mye annet spennede... Å så er det så klart sol på pent vær når man børr være flinkis.

Ingrid sa...

Nina: Selvsagt er Grisi med meg - overalt - fremdeles:) Huff da, men sånn er det, vi MÅ ha eksamen. Typisk at det legges når det er som finest ute, og man heller vil sitte i en park og grille...

Anonym sa...

jeg har en imorgen jeg, så har jeg 1 uke til første universitetseksamen,også kommer 2 til innenfor de neste par dagene. Og jeg er heller ikke igjennom pensum om det er noen trøst:) haha - hva skjedde med å være pliktoppfyllende student? Vi fortjener SÅ en real fest når du kommer nedover:)

..og akkurat som det kanskje ikke er super produktivt å blogge når man bør lese, er det vel ikke super-produktivt å lese blogger heller:p

Polly sa...

Grisi!

Anonym sa...

Jeg tror jeg husker at du fikk Grisi...? Det var i barnehagen det, ikke sant?

Ingrid sa...

Eirin: Jepp, fest skal det bli! Og pils i museumsparken. Aff, vi skal kooose oss! Tvitvitvi, høres ut som du har mye å gjøre! Men det klarer du, flinkis :)

Nina: Jepp, tror hun er fra siste året i barnehagen. Grisi er best!

Anonym sa...

aw, stakkars grisedært. den så jo skikkelig avmagra ut. :D

du får ha lykke til med eksamen(ene?)! jeg har en skikkelig bra puggeperiode for tida. deilig.