torsdag 22. mai 2008

Även en blomma





Jeg ser ut som en blomst på stilk. Kjole - kjøpt i går på Indiska, strømpis - h&m, sko - loppis, smykke - gammelt, gitar - Ljosland musikk, Drammen.

Å sove lenge. I dag har jeg virkelig sovet lenge. Gikk i koma rundt midnatt i går, og våknet ikke før klokka ett på formiddagen i dag. Kjentes veldig godt. Jeg har, ikke overraskende, ikke fått gjort noe av det jeg hadde planlagt, verken vasket, ryddet eller trent. Jeg har ikke akkurat lyst til å lage mat i en bomba og støvete leilighet, og stikker heller bort til Martine, som bor i ei veit like bortafor. (Veit er trøndersk og betyr liten gate, tror jeg.) Etterpå blir det kafèbesøk, for å planlegge avslutningstur med de gamle teaterstudentene. Jeg tror vi skal på skogstur på søndag. I kjent dramaqueenstil: dårlige sko, altfor mye øl i sekken, og gitar og allsanghefte. Blir kos.

God torsdag så lenge! Æ kjem tebakers!

23 kommentarer:

Jeanita Helen sa...

så søt en "blomst" du var i dag:)hehe <3<3

Ida sa...

Rosa er ikke helt mi grei, men det var gnaske så tøft med den strømpisen der ;) Hehe jeg tenke nok mest på å få gitt bort tøflene, men det hadde vært fint å hatt noen som hadde passa til de :P hehe

Jeanette sa...

Fin kjole :)

Anonym sa...

fin kjole ingrid! Nå sitter jeg på regi etter å ha jobbet en dag på samfundet, så jeg tar ikke den hjemmeeksamenen så veldig alvorlig nei :D
iPoden min er 6,98 cm høy og 5,23 cm bred, og nesten ikke dyp i det hele tatt. Tenker du klarer å finne en finfin farge helt på egen hånd, men jeg er glad i rød og blå da. Og grønn og brun og... Tusen takk!

Ane sa...

Så søt du er! Nydelig kjole og strømpis :)

Anne-marte sa...

Du hadde tøff blogg, jeg linker deg om det er greit?:)
Søt kjole!

Anonym sa...

Så søtt antrekk! Liker alle fargene.

Anonym sa...

snasen gitar... som du IKKE må ta med på tur:P

Ingrid sa...

Anonym: Haha, gjett om jeg skal!

Kjetil sa...

Du er heldig som er ferdig med eksamen du! Hm... gramprifest... midt oppi lesinga??? Ok, siden du har "bestemt" det... jeg er igrunn ganske enkel å be.

Ireneelise sa...

søt kjole, skikkelig sommer med blomst antrekk og greier ;)

MagnusQtie sa...

Du var søt som en blomst på bildene.

Ja, det er slik det går når man sover for lenge ;)

MagnusQtie sa...

Jeg liker og Maria! Har likt henne siden Idol <3 Da hun sang I Have Nothing.

Det er ingen slike arrangementer i Bergen. Jeg skal kanskje på vorce å se ;)
Ta med norsk flagg og skrik for Maria :D

MagnusQtie sa...

Nei, det orker jeg ikke.
Sov søtt!

Ida sa...

Det som er grått er strikka og forsiktig hånd tova, og de som er fleregrå farge er hekla. Alt etter hodet, så er derfor litt skeptisk til om de i det hele tatt passer til noen. Litt forskjelle mellom str. 36 og eventuelt 42 :P hehe

Jeanita Helen sa...

Ikke noe å takk for, bare hyggelig:)
Takk skal du ha! Liker kjolen veldig godt så er hyggelig å høre at dere også liker den:)
Hørtes ut som en kjempe koselig dag! Håper dagen i dag blir like fin!:)

Maria Helene Nilsen sa...

Kule bilder! Det er ikke alltid like lett å få gjort det man har planlagt nei. Andre og mye mer koseligere ting kommer så mye lettere i veien ;D

Den turen hørtes jo kjempekoselig ut da!

LINA sa...

sWEET! :-)

Susanne sa...

Søte klær :D

ingeborg sa...

Å, så herlige bilder :D

Elise sa...

Pen kjole, søt jente og vakker gitar! Jeg sitter å leser, har ikke lyst å lage mat og venter på at mannen skal komme hjem så han kan vaske opp... :P
Eksamen er noe dritt.

Regine sa...

Oh. elsker bildene - dritkult outfit!love, love , love it ;)

å så deilig med ferie - har du planer ?? deilig å kunne sove lenge ja! eg e nett komt heim fra jobb, i mårra skal eg på jobb halv6.. må stå opp 04.30!! *ynk* og jobbe heeeeilt til 21.00! sjuukt lenge. Og så drar eg til Kypros for ei veke. det blir bra =)

Hege Flåt sa...

Kule bilder! Klærna dine var kjempesøte da:) Selv om jeg aldri ville gått i dem selv xD