fredag 30. mai 2008

Baby, you're so cool





Kledd for jobbintervju, tidligere i dag. Veske - loppis, sko&glasögon - mammas gamle, resten - h&m/gt. Nå er klærne kastet vekk og bikinien på, her er det 27 grader... i skyggen!

Leser siste boka om trollmannsgutten med arr i panna, ufattelig spennende. Har fulgt ham siden jeg leste første boka på ungdomsskolen en gang, og håper stort på at det skal gå bra med helten. Veldig godt å lese noe annet enn pensum forresten.

I ettermiddag skal jeg møte noen av mine gode, gamle venner, vi skal ta med grill og god mat, og sette oss i elveparken. Drammen har virkelig blitt fin. Spesielt nå om sommeren.

Harry venter! Tchüs!

Ps: Blogger jeg for mye bilder av ego? Ikke det jeg hadde tenkt til i utgangspunktet, men jeg er liksom lettest tilgjengelig.

9 kommentarer:

MagnusQtie sa...

Du tar meget fine bilder.
Idol-opplegg på Carlings.. Hva er det?

Ja, dagen var fin. Jeg er masse ute i sommer. Må du også få gjort!

astrid sa...

Søta, du tar så fine bilder atte! Du må gjerne få ta bilder av meg til høsten, men jeg er jo ikke akkurat noe stilikon (så lenge vi ikke snakker jobbebukser på samfundet, mener jeg), så da er det kanskje ikke så relevant likevel. Selv om jeg liker fargene og komposisjonene i bildene dine veldig godt da.

How´s the ipodsokk doing, forresten? Og hva med Ingrid selv?

Ingunn sa...

kjempefine biler og antrekk ! :)

MagnusQtie sa...

Håper at du får jobben. Jeg er veldig glad for at jeg har jobb <3
Høres ut som du skal ha en bra helg også. Ja, familie er super viktig <3

Anonym sa...

Stilig antrekk! Alt sammen var veldig fancy.

ingeborg sa...

Syns det er kjempebra du legger ut sånne bilder, elsker alle bildene du legger ut på bloggen! og du er så søt :)

Jeanita Helen sa...

baby, YOU'RE so cool:)hehe.. som vanelig digga jeg bildene dine!:D Og gleder meg til neste innlegg:D
Håper du har hatt en fin fredag:D

Anne-marte sa...

Antrekk bilder er favoritten min i blogg innlegg! så det må du ikke slutte med:)

Mari sa...

Kjære Ingrid, du må gjerne legge ut bilder av deg sjølv. Kjør på.

Det som er artig er at mor di sine gamle briller har moderne tvillingar på Glitter for tida. History repeats it self!

Men det eg eigentleg skulle skriva er: Hurra for han med arret. Eg elskar han. Trur faktisk eg skal droppe den boka eg held på med no (som er veldig bra for øvrig, Ei Vinterreise av Ragnar Hovland) og trøste meg med eit par Potter-kapittel. Det trur eg.