onsdag 7. mai 2008

Status: sommer: 14 dager



T-skjorte med golfmotiv - Fretex, shorts - Josefsson.

Jeg har faktisk prøvd golf. I 30 grader stekende sol med rutete, danske pensjonister på alle kanter. Virket i utgangspunktet som en god ide, men langtekkelig sport ("sport" i mine øyne) og pila høyt opp på gradestokken er altså ikke en kombi som anbefales. Holder meg til golf-motiv på 70-talls t-skjorter og bangolf (minigolf) fra nå av. Ønsker meg minigolfbane i hagen når jeg blir stor. Det er gøy det!

To eksamener ligger og murrer i bevisstheten, men det samme gjør det faktum at jeg har ferie om 14 dager. Helsprøtt. Selv om det er lite motivasjon å hente for å starte på en ny hjemmeeksamen (15 sider på nynorsk), blir det ferie den 21.mai, og det kan ingen forandre på. Ser fram til å nyte sol, park, sykkel, utepils, jordbær, is, yrhet, grilling, vafler, musikk og barbente føtter mot gress med god samvittighet.

Fôr venter i ovnen, så venter pensum. Tven har forduftet og jeg er ganske glad. Dvs. én mindre unnskyldning for å gjøre andre ting enn det jeg bør. Gleder meg til 17.mai, da er det fri. Og is, pølse, brus, tog, frokost og festmøte i storsalen på Studentersamfundet (i random rekkefølge).

We come in peas. Tchüs!

4 kommentarer:

Ida sa...

Linking er helt i orden.:) Fikser link til deg når jeg kommer hjem fra skolen. *effektiv skoling ja mhmm* Artig t-shorte. Å ja sommer snart. Gleder meg ekstremt! Skulle ikke vært lov å ha pent vær ute når en skal gjøre fornuftige ting.

Elise sa...

Hei hopp! Har aldri prøvd golf, jeg. Har liksom ikke helt troa på de greiene der. Svinse rundt på en fin plen og slå baller i hull etter hull må være fryktelig kjedelig! Men siden det er en skotsk sport, så vil jeg si det er lov. :P Jeg elsker Scotland! <3

Jeg skal liksom lese til eksamen nå, som er i morgen. Men nå gidder jeg ikke mer. Sliten, trøtt og vondt i nakken har jeg. Håpløse greier må jeg si. Bah. Måtte bare syte litt. :P

Hihi! Ha en finfin helg <3

Anonym sa...

eksamenene, ja. haha, jeg leser bestandig nedenfra og opp hvis jeg ikke har lest alle de nyeste innlegga. :b

så søt t-skjorte! golf tør jeg ikke å prøve. hallo, hvordan skal man klare å ikke skyte ballen til jamaica, liksom?

Anonym sa...

söt tröja! :) / izzabelle.devote.se