lørdag 17. mai 2008

17.mai 2008 - i bilder











Ovenfra og ned: 1) Påkledd og festklar. 2) Litt kaldt ute, måtte ty til jakke. 3) Møtte først søte Martine. 4) Vi skulle gå under Studentersamfundets Interne Teaters fine fane. 5) Vanskelig å ta fine bilder av umulige unger med lange tunger. 6) Men det går alltid til slutt. Ego og Lise. 7) Vakre Siv med Donald Duck-sløyfe. 8) Kathrine med ballong, Eivind flott i bunad og fine Signe foran. 9) Martine med nasjonalistiske solbriller. 10) Pølse, brus og is i Ravnkloa med Jaran, Jonas og Martine.

Så utrolig gøy det er å gå i tog. Hvertfall med flere hundre andre studenter, og en gjeng med teaterfolk som vet å lage liv. Vi sang, tok bølgen, ropte hurra, og bukket for studenterstatuen i Nordre. En fin dag. Fint vær til og med. Jeg fikk spist det jeg ville, og sitter nå småkvalm, men fornøyd, med oppgaven min. Kun en dag igjen. Så to intense puggedager, og så. Ferie.

Jeg håper alle har hatt en flott dag! Ja, vi elsker dette landet.

14 kommentarer:

Regine sa...

wow,
så mange herlige bilder du har tatt, fargerikt og vakkert :) Fin du var i den kjolen!!

hehe,ja, mest busy pga jobbinga, og når eg endelig e heime så svarer litt på kommentarer og så legger eg meg.. men muligens tid i mårra =) veldig kjekt å bli nevnt ihvertfall - føler meg beæret.

nei, eg fikk no ikkje spist verken pølser eller is..
det er kantina på et skipsverft, er brakker med kjempemange polakker,ukrainere,svensker og dansker som bor der og jobber der.. dei trengte mat i dag og som alle andre dager. Dei fikk reinsdyrskjøtt til middag.. :D dei hadde nok ikkje spist rømmegrøt eller noke.det savna eg.menmen.. tjente godt i dag då,woho!!

http://www.regine.devote.se

Anonym sa...

Så fint antrekk du hadde! :)

Anonym sa...

Dette er i Bergen :) strålende sol her i dag :) fantastisk har hatt det kjempefint. Takk for det :D Tja.. det er vell kanskje en slags sommerdagbok :P hehe. vi sier det er det;) men kommer nok til å bytte navn når sommeren er over, hvis bloggen fortsatt lever. :)

Anonym sa...

Hehe, sant det.. litt rart kan man si :P Nattinatt!

Ireneelise sa...

Herlig bilder, herlig kjole du hadde og hele dagen hørtes egentlig bare veldig koselig ut :D

Jeanita Helen sa...

Oj, så mange herlige bilder du har tatt!:) Antrekket var kjempe søtt!
Morsomt å høre at din dag ble så bra!!:) Hos meg ble det en veldig kjedelig 17.mai. Det eneste som ble skjedde var at jeg dro sammen med kjæresten min og foreldrene hans å spiste. Der alle satte i pene bunader og kjoler og lo og koste seg, der satt jeg litt for upyntet og tvang i meg maten:( Får krysse fingra for at neste 17.mai blir bedre her. Selv om været var helt supert,med sol og litt kald vind;)
Håper du får en super helg videre!:)

ingeborg sa...

Så utrolig koselig ut! :)

N A D ii A sa...

Såå fin du var på 17. mai, likte kjolen din :)

Jeanette sa...

Utrolig fine bilder du har tatt :D Søt kjole du hadde på deg :D Den kledde du kjempe godt! :)

Så bra at du hadde en kjempe fin 17.Mai :) Jeg fikk desverre ikke gå i noe tog i år :( Fordi jeg rakk det ikke, eller tok feil med klokka :( Men får heller ta det neste år :)
Jeg hadde en kjempe fin 17.Mai med masse SPRELL og MORO! :D hehe :)

Karoline sa...

For noen herlige bilder! Og dere hadde sol jo!! <3

Ane sa...

SÅ fine bilder, og så fin du var på 17. mai! Du er så ufattelig heldig som studerer i Trondheim, det ser s åherlig ut :) Jeg linker deg, forresten!

Ireneelise sa...

Uff, hørtes ikke like kult ut. Virkeligheten er like rundt hørnet hos meg også, alt for mye skolesaker til uken. Men masse lykke til :)

Og ja, livet er herlig i Mexico :)

forresten, så bruker jeg den andre bloggen, den du var innom er mest til og oppdatere familien her nede, men kikk gjerne om du finner noe interessangt :D

Anonym sa...

Søte bilder, fin kjolde du hadde på deg!
Jeg spiller althorn ;)

Anonym sa...

hihihi, vettu, jeg så deg i toget. :D jeg sa "iiiih ingrid!" til de jeg var der sammen med. de bare "hæ?". og så smilte jeg litt.