søndag 25. mai 2008

Tilbake til naturen




Dagen i dag, ovenfra og ned: 1) Utsiktspause på Våttåkammen. Adrian, moi og Eline. 2) Flyvende menn. Rikard, Martin og Adrian. 3) Trondheim og Munkholmen by air.

Det er så grønt ute nå. Og jeg angrer ikke et grann på søndagsturen i skogen. Vi grilla pølser og drakk te i det fri, vanskelig å ha det bedre etter en måned med eksamensstress. I morgen må jeg imidlertid starte på feriepakkingen. Kjenner jeg meg selv rett, blir det stor koffert, stor sekk, liten sekk og litt ekstra, og så bruker jeg ca. 1/4 av klærne i sommer. Allikevel mener jeg det er lurt å være forberedt på det meste, selv om vinterskoa nok får stå.

Har dere vært i skogen i år? Hvis ikke, er det virkelig på tide.

8 kommentarer:

Jeanita Helen sa...

Digge bilder! Hørtes ut som du har hatt en knall tur:D .. Har vært på mange turer siden det ble grønt i gresse:) Det er utrulig herlig;)

Maria Helene Nilsen sa...

Var sikkert godt med en slik tur etter alt stresset! Om jeg har vært i skogen ? Hmms, nei - men er ikke så mye skog å dra i her da :p

Mira sa...

Åh, jeg savner de tidene jeg var speider. Da var vi i skogen omtrent hele tiden. Det var så hyggelig å gå turer og sette seg ned og spise en kvikk lunsj og drikke kakao. Jeg har ikke gått tur i år, bare ved stranda.

Jeanette sa...

Kjempe fine bilder!! Deilig å være på tur! :D Hørtes ut som om du hadde det supert!

astrid sa...

God tur hjem! Og lykke til med pakkingen... Jeg skal liksom pakke ned flyttelasset samt finne ut hva som skal få plass i sekken som skal til Oslo om en ukes tid, jeg gruer meg masse!

Jeg har ikke regnet på hvor mange ord jeg leser i minuttet, ettersom jeg begrenser meg til å lese de samme 20 sidene gang på gang, men jeg kan jo glede deg med at jeg hittil har skrevet i underkant av 8 ord i minuttet i Word-dokumentet mitt "Hjemmeeksamen.doc" Effektivitet, woho!

Karoline sa...

herliiiige bilder da!! Jeg har vært i skogen i år.. da regnet det da.. så jeg ble kliss våt!!

Anonym sa...

Så koselig det så ut!

Ireneelise sa...

Folk sier til meg at de misunner meg som er i Mexico osv. Men nå misunner jeg deg! Jeg vil på tur i skogen, grille pølser, klatre i trær og ta rare bilder med venner ! hørtes absoultt herlig ut