lørdag 10. mai 2008

Vår i et vindu






Egotripp bildeserie.
Slik blir det når man er nødt til å stenge seg inne for å få knøvla ned noen ord som forhåpentligvis skal bli en 15 siders hjemmeeksamen. Slik blir det også når en er forlatt i en leilighet i byen, og tøydyrene dine ikke er kompetente fotografer. Synd å bare kunne betrakte det fine været, men jeg har i det minste koselige vinduer å sitte i og sjøboder utenfor. Naboene griller i bakgården mens sola begynner å gå ned over hustakene og måkene synger. Det er varmt i lufta og blått på himmelen, og jeg tenker at snart, snart kan jeg ha det like fint...

Hva synes dere forresten om bloggens nye utseende?

12 kommentarer:

MirreVirre sa...

Bloggen er blitt veldig fin synes jeg! godt med litt fornyelse av og til sant? hehe
jeg gleder meg stort til du kommer hjem vennen! nå har jeg en håndfast dato å se fram til!
jeg tror teppet blir veldig bra selv også! gøy å se at det blir litt størrelse på det! i øyeblikket har jeg begynt på ei lue.. hehe, det er jo lissom så kaldt ute!

Regine sa...

Oh,takk, føler meg beæret over å bli linket til :) eg skulle gjerne linka til deg og fra devote om eg bare hadde skjønt korleis, fatter ikkje korleis eg linker til andre blogger fra den dere.. gått igjennom alt eg kan gå igjennom for å prøve å finne utav det,blæ.

Fint design, friskt! Likte headeren din kjempegodt, søt:)

p.s
veldig fine bilder av deg - pen jente med kule solbriller!

Ida sa...

Meget søt hedder :) Den var sommerkoselig :) 15 sider på hjemmeeksamen hørtes masse ut. Har ud mange dager på deg da? Jeg skal ha 5 sider på 3 dag. Det er greit, men 15...

Anonym sa...

Bloggen looks nicee. Fine bilder ^^

MirreVirre sa...

Bilder kan jeg fikse vettu! så gøy! hehe... da har jeg ett mål framover da vettu, få de beste bildene! klem

Anonym sa...

T-skjorten er søsteren min sin, tror den er fra Zara ;)

Ida sa...

Hmm.. faget mitt og er 15 studiepoeng. Forskjell på folk ja!

Sara sa...

Liker bloggen din :D fine bilder :)

Christine Tallulah sa...

bloggen har blitt kjempefin, and i like your pictures! panneluggen din er forresten perfekt, den ligger utrolig bra!
masse lykke til med eksamen, Drammen venter på deg! det er strålende vær og superfint langsmed elveparken nå, gled deg :D

Anonym sa...

hihi, du har motebloggsolbrillene! de har jeg også snart. :)

innmari søt header du har fiksa. aw. skulle ønsket jeg hadde visst om ei blomstereng i trøndelagen jeg kunne hoppa barføtes rundt i. du veit vel ikke om ei sånn ei eng?

Mira sa...

Fin blogg og veldig fine bilder!

signe sa...

Så fin bloggen din har blitt nå! Vi er flere som gleder seg til du er ferdig med eksamen. For da, Ingrid, da skal du og jeg bli VENNER!