lørdag 24. mai 2008

Søt og rar på Brukbar





Ovenfra og ned: 1) Ett av ørten tema-bilder. Moi, Eline, Galadriel. 2) Eline har klipt seg. Hun har allikevel mye hår. 3) Lise mottar den første av pay-it-forward-nussene. 4) Temabilde. Temaet er sensurert. Beklager, må opprettholde min status som søt og uskyldig. 5) Vakreste Siv. 6) Ego.

Spontan bytur.
I går kveld. Flickorna mine og jeg hadde vært på Trøndelag Teater og sett Cabaret, som forøvrig var fantastisk. Jeg er ikke et typisk musikalmenneske, men denne forestillingen svingte, samtidig som temaet og budskapet ble ytret på en usedvanlig spennende måte. Verdt et besøk med andre ord. I alle fall: vi bestemte oss for å ta en tur på Brukbar for en øl og for å snakke om forestillingen. Det ble en særdeles spontan og utrolig morsom natt.

I dag var det, ikke uventet, vanskelig å komme seg opp. Men selv om hodet banket litt ekstra på morgenkvisten, var kvelden virkelig verdt det. Plutselig, en tilfeldig natt ute, kan det gå opp for deg hvem som er dine gode venner, og hvor flotte de er.

Jeg har ikke sett Melodi Grand Prix de siste årene, fordi det ikke har vært noe særlig, men i år mener jeg å se en ganske stor progresjon i musikalsk kvalitet. Joda, vi snakker fortsatt om Grand Prix-kvalitet, men etter å ha sett semifinalene, er det minst 5 sanger som bytter på å være stayerlåt. Av mer eller mindre irriterende grad. Jeg skal uansett sitte pal i kveld, med paljettkjole, norsk flagg og en god dose patriotisme. Heia Norge!

3 kommentarer:

Jeanita Helen sa...

ÅÅh så søte bilder:) er virkelig morsomt med jentekvelder ute, spesielt om det blir spontant!:)
Hehe, sitter med Melodi Grand Prix i bakgrunnen, men trur ikke jeg gidder å se :p haha;)
Ha en fin helg søta <3:)

Jeanette sa...

Kjempe fine bilder!! Så ut som om du koste deg masse ute med jentene :D
Håper du får en fin helg <3

Jeanita Helen sa...

Huff, jeg ble vist sittende å se HELE Melodi Grand Prix jeg. haha.. Hva syns du om vinneren? Huff til han med bollesveis som danset på skøyter..haha!